• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello administratie

B

Blitser

Ik had nergens om gevraagd en kreeg toch op één dag vanChello twee  (bijna) gelijkluidende brieven op een kleinigheid na:
Let vooral op wat er bij de rode kruisjes staat.

Enfin, probleem is voorgoed opgelost: 14 oktober komen ze van de KPN om telefoon en ADSL aan te sluiten.
Vaarwel UPC.....


chello.jpg
 
Hmm.. vreemd toen ik van abbo switchte werdt ik binnen 24 uur omgezet en kreeg helemaal geen brief of iets dergelijks.
Okee het was wel 2 jaar geleden.

Ze zijn zwaar in de war daar bij upc/chello.

Alleen nu jammer dat je weer een contract hebt van 12 maanden zoals ik het lees. ;D De Bi****s...
 
Welnee , ik ben klant van het eerste uur: het opzeggen bij de UPC winkel ging zonder problemen:
  Als KPN 14 oktober aansluit is Chello de volgende dag passé.
Daar deden ze bij Chello niet moeilijk over: ere wie ere toekomt....
 
pas maar op
nadat ik mijn chello abbo had opgezegd kreeg ik de maand erop gewoon weer de rekening
of ik hem toch maar ff wou betalen, krijgt t later wel teruggestort :P
over me lijk niet !

krijg trouwens nog 45€ borg van dat modem >:(
 
Even een van de vele directeuren uppelschoten aan zijn jasje trekken en vragen of die een klap van de molen heeft gehad.

Raar bedrijf en een hele rare bedrijfsvoering, als je het dat kunt noemen.

Maar ja zij herstellen tenminste nog de fout, bij kpn moet je zelf op de rem gaan staan.
 
Terug
Bovenaan