Chello account

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gastje

Hoi allemaal, ik heb even een vraagje :)
Ik ben namelijk (ik weet dat het heel dom is :-[) mijn installatiebrief (dus met wachtwoord etc.) kwijtgeraakt (waarschijnlijk is deze per ongeluk weggegooid tijdens een opruiming)
Nu heb ik dus geprobeerd om een nieuw password aan te vragen via deze link: https://www.upc.nl/template4.php?PageID=37200&SessionID=7aad3579827cadefd8ca0da7d3d4cf44&R=30347.
Maar dan krijg ik de melding dat het klantnummer niet bekend in de database is :-\
Dus mijn vraag: hoe kan dit, en is er ook een andere manier om het password op te vragen?
 
ff naar de klanten service bellen en ernaar vragen :) en na 2/3 dagen ligt ie op je deurmat

dragon
 
Oke, dan doe ik dat wel ;) Ik hoop niet dat ze me gaan uitlachen :'(
Maar weet iemand misschien waarom ik de melding ''klantnummer is niet bekend in database'' krijg? Of kan ik helemaal niet via die pagina een nieuw wachtwoord opvragen, maar is het ergens anders voor bestemd ???
 
gastje zei:
Oke, dan doe ik dat wel ;) Ik hoop niet dat ze me gaan uitlachen :'(
Maar weet iemand misschien waarom ik de melding ''klantnummer is niet bekend in database'' krijg? Of kan ik helemaal niet via die pagina een nieuw wachtwoord opvragen, maar is het ergens anders voor bestemd ???
Ze gaan je niet uitlachen daar. Er zijn veel meer mensen die de gegevens niet meer hebben (papieren raak je namelijk nogal makkelijk kwijt).

De pagina die je aangegeven hebt is puur voor het factuur online (telefoonrekening etc.) gedeelte, niet voor de Chello account.
 
Als je je mail bij chello ophaalt (liefst outlook of zo) kun je met een sniff programma (zoek eens op winsniffer bij google) je wachtwoord nog achterhalen. Wel zo makkelijk.
 
Bdeankt, ik ben nu dat programma aan het uitproberen, en anders bel ik wel gewoon chello op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan