Chello Account gewist door helpdesk

  • Onderwerp starter spiderman2003
  • Startdatum
S

spiderman2003

Ik wilde een extra email adres aanmaken, echter dit ging niet. Ik heb vervolgens de helpdesk gebeld zij zouden het verhelpen. Nu hebben ze mijn gehele account voor chello gewist en ik zit nu al een week zonder internet en email. Elke dag weer bel ik met de helpdesk echter zonder resultaat. Ik heb chello plus. Momenteel  werk ik nu met een 56k telefoonlijntje. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt?????????? ??? ???
 

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Helaas wel,

Mijn account was corupted geraakt volgens hun. En eerst zou het hersteld worden binnen een uur. Vervolgens 24 uur en daarna 48 uur.

In die periode had ik ook geen internet wat bij chello de druppel over liet lopen gezien de problemen in het verleden.

Ik heb daarom het contract per direct laten ontbinden omdat zij hun zijde van het contract niet zijn nagekomen. (geen opzegtermijn)

En heb nu adsl en het werkt superzzzzz...........

Mocht je dit ook willen doen, moet je natuurlijk hun altijd eerst de tijd geven het euvel te herstellen. Lukt dit niet zou ik gewoon het contract laten ontbinden en vervolgens een verbinding nemen die wel stabiel is.....
 
G

Gandalph

Ja, ik klaagde (zoals iedereen hier :)) over een trage internet verbinding... Een een of ander IQ loos poppetje kreeg ik aan de telefoon die mij uiteraard niet verder kon helpen maar wel mijn profiel zou verwijderen. Dat heeft ie ook braaf gedaan en de volgende dag toen ik weer belde om weer eens lekker tekeer te gaan zegt die helpdesk medewerker tegen mij "Mijnheer, wij hebben een opzegging van u ontvangen" .... meuh? nee hoor, ik heb niets gedaan.."Jewel mijnheer, uw verbinding werkt niet meer" Erm... luister 'es ventje, ik heb nog gewoon verbinding... "Mijnheer, dat kan niet!" Het moet niet gekker worden.... Mijn mail werkt niet meer, mijn verbinding nog wel... Prutsers.
 

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gandalph zei:
Ja, ik klaagde (zoals iedereen hier :)) over een trage internet verbinding... Een een of ander IQ loos poppetje kreeg ik aan de telefoon die mij uiteraard niet verder kon helpen maar wel mijn profiel zou verwijderen. Dat heeft ie ook braaf gedaan en de volgende dag toen ik weer belde om weer eens lekker tekeer te gaan zegt die helpdesk medewerker tegen mij "Mijnheer, wij hebben een opzegging van u ontvangen" .... meuh? nee hoor, ik heb niets gedaan.."Jewel mijnheer, uw verbinding werkt niet meer" Erm... luister 'es ventje, ik heb nog gewoon verbinding... "Mijnheer, dat kan niet!" Het moet niet gekker worden.... Mijn mail werkt niet meer, mijn verbinding nog wel... Prutsers.

Ja zo snel had ik um niet voor elkaar

;D
 
Topicstarter
Topicstarter
S

spiderman2003

???Nog steeds geen internet/email zou 800 euro kosten om een account aan te maken moet maandag contact opnemen met de klantenservice en dan de afdeling rekeningen dan is het zo geregeld. Zit dus nu al een week zonder internet/email door hun fout. Waarom vertellen ze me dit nu pas? Ik ben woest!! en denk er echt over om mijn overeenkomst te  doen beeindigen.
 

sentinelathome

Forum Gebruiker
Berichten
208
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
spiderman2003 zei:
???Nog steeds geen internet/email zou 800 euro kosten om een account aan te maken moet maandag contact opnemen met de klantenservice en dan de afdeling rekeningen dan is het zo geregeld. Zit dus nu al een week zonder internet/email door hun fout. Waarom vertellen ze me dit nu pas? Ik ben woest!! en denk er echt over om mijn overeenkomst te  doen beeindigen.
Dit zou door een normaal bedrijf behandeld worden als een escalatie...... Waarom moet jij het dupe worden en maandag terugbellen omdat hun een fout hebben gemaakt.

Dit is eigenlijk een vorm van op extra kosten gejaagd te worden (0900).

Zorg wel dat je de overeenkomst laat ontbinden omdat UPC zijn verplichtingen niet nakomt en niet omdat je er gewoon vanaf wilt. Noteer ook meteen de datum van de opzegging en met wie je hebt gesproken zodat er niet ineens een opzegtermijn op de deurmat valt.
 
J

JRV

Omdat er ongekwalificeerde kneuzen bij de helpdesk zitten, die veel te veel authorisaties hebben.
 

aadk01

Forum Gebruiker
Berichten
76
hoi

wil je een tip geven als je quickfix hebt daar zit ook een forum bij ff registreren en daar je probleem neerleggen er zitten daar ook 3e lijnsmedewerkers van upc.
zij hebben mij geweldig geholpen na een probleem van 4 weken.


dus dit is mijn tip

succes
 
Topicstarter
Topicstarter
S

spiderman2003

  Nog steeds geen internet/email. is inmiddels wel een account aangemaakt echter deze moet nog wel geactiveerd worden. Ga inderdaad maar de quickfix proberen de dip  van aadk01 :-*. Iedergval iedereen bedankt !!!!!!!! :'(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan