• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Check Point VPN trage verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pandabeer35

Hallo,

Sinds een week of 2-3 wordt in geconfronteerd met het volgende - om met externe computer van de zaak verbinding te maken - gebruiken we al jaar en dag Check Point (met RSA code sleutel) - nu is de verbinding sinds enkele weken zeer traag - dacht dat het tijdelijk was of aan mij lag

Gisteren op de zaak getest met open KPN verbinding en dit ging net zo snel als voorheen - ook andere collega's met andere internetverbindingen geen probleem - laat nu ook nog 1 collega bij Ziggo zitten en ook de traagheid van zijn systeem ervaren! Hieruit lijkt het een ZIGGO issue - misschien iets te maken met de roll-out van de ziggo wifispots waardoor policies zijn gewijzigd?

Ik heb nog een ouder UBEE modem (zonder wifi) en deze kan ikzelf dus (volgens mij) niet benaderen om bijvoorbeeld de firewall of iets van VPN instellingen te wijzigen...

Heeft iemand een idee/oplossing? Is echt vervelend op het beeld rij voor rij opgebouwd te zien worden als je van scherm wisselt.. terwijl je nog zoveel werk vanuit huis wilt doen

Alvast bedankt,
Peter
 
Mijn werk werkt ook met remote acces over een Checkpoint VPN en heb dezelfde modem als jij.
Nergens last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan