• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chatten met UPC Klantenservice

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Zoals in mijn titel snappen jullie al wat ik wil vragen :)

Sinds wanneer is dat chatten mogelijk op de site van UPC, is mij nooit opgevallen

Ziet er overigens direct ook overzichtelijker uit !

Openingstijden UPC Chat:
Maandag - Vrijdag: 10:00 AM - 12:00 PM, 02:00 PM - 04:00 PM CEST
Zaterdag - Zondag: Gesloten
 
Geen idee, maar het is wel een leuke (goedkope) toevoeging, al zijn de chattijden wel wat beperkt.
 
jtech zei:
Geen idee, maar het is wel een leuke (goedkope) toevoeging, al zijn de chattijden wel wat beperkt.
Ja de tijden viel mij ook zojuist op inderdaad.
Moeten ze minstens van 10 tot 17 uur doen.
 
@All,

Het is al een tijdje mogelijk.

We willen op zoveel mogelijk manieren bereikbaar zijn voor onze klanten.
 
Jordy-UPC zei:
@All,

Het is al een tijdje mogelijk.

We willen op zoveel mogelijk manieren bereikbaar zijn voor onze klanten.
Aha, netjes hoor Jordy ! :)

:6 Kom je echter wel bij iemand terecht die het antwoord op alle vragen weet ? (TV, Internet, Telefonie)
 
Dave670 zei:
Aha, netjes hoor Jordy ! :)

:6 Kom je echter wel bij iemand terecht die het antwoord op alle vragen weet ? (TV, Internet, Telefonie)

Tuurlijk Davy. Iedereen bij UPC weet overal wat vanaf. :D Ik denk eerlijk gezegd dat je bij wat lastiger vragen doorverwezen zal worden naar de juiste persoon.
 
jtech zei:
Tuurlijk Davy. Iedereen bij UPC weet overal wat vanaf. :D Ik denk eerlijk gezegd dat je bij wat lastiger vragen doorverwezen zal worden naar de juiste persoon.
Daar ben ik nog niet zo zeker van... :)
Ik denk dat je bij lastige vragen word doorverwezen naar 0900-1580
 
Leuke vragen voor de "chat box"

Op 13 september 2010
"Introductie digitale TV module (CI+) door UPC
Onderdeel van meerdere innovaties van het UPC Digitale TV platform"

We zijn nu 7 maanden later en we hebben er nooit meer iets over gehooord.

Amsterdam, 31 maart 2010
"Met ingang van 2 april start kabel- en mediabedrijf UPC als eerste in Nederland met een wekelijks entertainmentprogramma, Kanaal 12 genaamd."

Nu al meer dan een jaar lang wordt dit 16:9 programma in 4:3 uitgezonden.


En dan kijken met wat voor reacties de sukkeltjes komen.
 
Ik heb momenteel een aantal vragen dus ik stel die nu via de chat ;)

Mijn bevindingen worden zodadelijk hier toegevoegd
 
Terug
Bovenaan