Chaos met Philips TV na zenderwisseling Ziggo

  • Onderwerp starter Stoffel07
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Stoffel07

Hallo,

Twee weken geleden heeft bij mij de zenderwisseling van Ziggo plaatsgevonden. De zenders moesten opnieuw worden ingesteld. Een klusje van 5 minuten. Nou heb ik een TV van Philips met CI+ module en daar kwamen alle HD zenders op plaats 925 en verder. Na een telefoontje met Ziggo kreeg ik een andere netwerkcode en toen kwamen de HD zenders wel vanaf plaats 1.

Echter: Sindsdien gaat de zendervolgorde elke dag door elkaar of zijn er 10 tot 20 zenders verdwenen. En moet ik elke dag de zenders opnieuw instellen. Ziggo gebeld, maar die verwees me naar Philips en je raadt het al: Philips verwees me naar Ziggo. Kastje-muur-gevoel… Maar eigenlijk moet ik Philips gelijk geven, want ik heb 4 jaar met plezier TV kunnen kijken, Ziggo verandert de zenders en het is mis. Dus in de eerste plaats ligt bij Ziggo de plicht om dit op te lossen. Als ik Ziggo er op aanspreek, dan krijg ik alleen als antwoord dat men het probleem kent en dat het in onderzoek is. Of het überhaupt wordt opgelost en over een termijn waarop kunnen ze niks zeggen.

Is er iemand met dezelfde problemen en misschien ook al een oplossing??
Stoffel
 
Goed nieuws en ik hoop dat dit ook mijn probleem gaat oplossen.

Jammer dat deze oplossing nog niet bij het callcenter bekend was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan