• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cash-back actie icm alles-in-1 overstap.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter aeon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aeon

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden;

Stel, ik sluit mijn losse abbonementen (Ziggo internet, TV, telefonie) over naar een Alles-in-1-plus abbonement, en neem daarbij de gratis SD decoder....

Dan koop ik daarnaast een nieuwe decoder, zoals bijvoorbeeld de nieuwe Humax-5050 decoder.

1. Kan ik dan het startpakket (a €29) van de gratis decoder gebruiken in de Humax-5050?
2. Krijg ik wel €50,- terug als ik een gratis decoder heb gehad ivm de alles-in-1 overstap?
 
1. als je zelf een decoder koopt, kun je natuurlijk de sc overzetten/of in beide decoders blijven gebruiken.
2. nee


Nu gratis ontvanger en installatie

Bij een Alles-in-1 pakket is de installatiemonteur gratis. Daarnaast krijg je de standaard digitale ontvanger cadeau.
Heb je liever een ander installatiepakket? Kies dan voor Digitale Televisie HD: nu voor maar € 99 (normaal € 199). Of neem een harddisk recorder en betaal slechts € 229 (normaal € 329).
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik kan het antwoord nergens vinden;

Stel, ik sluit mijn losse abbonementen (ziggo internet, TV, telefonie) over naar een Alles-in-1-plus abbonement, en neem daarbij de gratis SD decoder....

Dan koop ik daarnaast een nieuwe decoder, zoals bijvoorbeeld de nieuwe Humax-5050 decoder.

1. Kan ik dan het startpakket (a €29) van de gratis decoder gebruiken in de Humax-5050?
2. Krijg ik wel €50,- terug als ik een gratis decoder heb gehad ivm de alles-in-1 overstap?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan