M
michiel2300
mag dit zomaar want dit is toch gewoon een verandering in het contract waardoor opzeggen mogelijk moet zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het verschil in de praktijk ? (en denk je zelf in de problemen te komen ??)mag dit zomaar want dit is toch gewoon een verandering in het contract waardoor opzeggen mogelijk moet zijn?
mag dit zomaar want dit is toch gewoon een verandering in het contract waardoor opzeggen mogelijk moet zijn?
Wat is het verschil in de praktijk ? (en denk je zelf in de problemen te komen ??)
Bij Multikabel hebben we altijd een Fair-Use-Policy gehad en daarbij is nog nooit iemand afgesloten. In de praktijk is dit hetzelfde omdat Casema ook regels had dat je geen verstoring van de systemen mag veroorzaken. Meer stelt een FUP niet voor, het is een soort escape-artikel voor iemand die het echt te gek maakt wat in de praktijk niet gebruikt wordt.
Opzeggen kun je inderdaad als er wijzigingen zijn! Ik zit al jaren bij @home in de fair use policy, hoor je nooit wat van!! Je kunt gewoon lekker onbeperkt downloaden hoor! Alleen bij misbruik zul je wat horen!

Dit klopt niet helemaal want als je van de nieuws server van ziggo gaat downloaden heb je wel degelijk een dataliemiet.
Voor de rest klopt het inderdaad vinnie-terranova![]()
Maar da's weer niet nieuw, die had je eerder ook al (en vervalt zoals Vinnie al schreef bij alles-in-1 extra.)Dit klopt niet helemaal want als je van de nieuws server van ziggo gaat downloaden heb je wel degelijk een dataliemiet.
Voor de rest klopt het inderdaad vinnie-terranova![]()