• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Casema mail, het is weer zover

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bogeyman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bogeyman

Je wordt er moedeloos van, het is weer eens zo ver:

'An operation on the server timed out. The server may be down, overloaded, or there may be too much net traffic.'

Dus weer een puinhoop en geen mailontvangst
Derde wereld organisatie!:x
 
Je wordt er moedeloos van, het is weer eens zo ver:

'An operation on the server timed out. The server may be down, overloaded, or there may be too much net traffic.'

Dus weer een puinhoop en geen mailontvangst
Derde wereld organisatie!:x


ik heb zelf een Ziggo email erbij gemaakt.
In de instellingen heb ik gezet dat mijn casema emails doorgestuurd moeten worden naar het ziggo account.

Vanaf dit moment heb ik absoluut geen probleem met het ontvangen van al mijn @casema.nl emails.

Misschien is dit een tip voor je
 
hee, dank je.... dat ga ik ook proberen.
Ben Ziggo trouwens meer dan spuugzat en kijk waar ik misschien beter terecht kan
 
hee, dank je.... dat ga ik ook proberen.
Ben Ziggo trouwens meer dan spuugzat en kijk waar ik misschien beter terecht kan

Waar wil je dan naar overstappen?
ADSL?
lijkt me ook niet echt een goede keuze.
Het was een verademing om van ADSL te zijn overgestapt naar Kabel
 
ja, ik weet dat alternatieven moeilijk te vinden zijn. Ik ben overgestapt naar casema voor tv, tel. en internet. Alles werkte perfect, totdat het allemaal bij Ziggo (kan die naam haast niet uit mijn keyboard krijgen) werd ondergebracht. Toen begon de internet-ellende. Daarvoor had ik bij casema geen enkel probleem.

Fusies:de ziekte van deze tijd, speelgoed van managers. :evil::evil::evil:
 
Waar wil je dan naar overstappen?
ADSL?
lijkt me ook niet echt een goede keuze.
Het was een verademing om van ADSL te zijn overgestapt naar Kabel
Hoezo?
ADSL bevalt mij prima, 16000kbps bevalt mij ook (nog) wel.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik email via mijn eigen domein laat lopen.
 
hee, dank je.... dat ga ik ook proberen.
Ben Ziggo trouwens meer dan spuugzat en kijk waar ik misschien beter terecht kan

Even ter aanvulling. De Casema e-mail migratie is voltooid. Dat wil zeggen dat alle mailboxen op het nieuwe Ziggo mailplatform draaien waar ook b.v. de @ziggo.nl mailboxen op staan.

Ofwel : Als het goed is zouden issues met @casema.nl mailboxen die afgelopen maanden een aantal maal kortstondig onbereikbaar waren uit de wereld moeten zijn.

Just FYI :)

mvg,
Chris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan