B
bogeyman
Je wordt er moedeloos van, het is weer eens zo ver:
'An operation on the server timed out. The server may be down, overloaded, or there may be too much net traffic.'
Dus weer een puinhoop en geen mailontvangst
Derde wereld organisatie!:x
'An operation on the server timed out. The server may be down, overloaded, or there may be too much net traffic.'
Dus weer een puinhoop en geen mailontvangst
Derde wereld organisatie!:x
