• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cartoon Network in het Engels

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rschaik03
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rschaik03

Ik ben heel erg benieuwd of Ziggo ook bij Cartoon Network net als UPC een Engels audiospoor gaat uitzenden, NL gesproken vind ik namelijk geen bal aan. Bij UPC is dit al zo, dus gaat Ziggo dit ook doen? Zou heel leuk zijn ;-)
 
Ik ben heel erg benieuwd of Ziggo ook bij Cartoon Network net als UPC een Engels audiospoor gaat uitzenden, NL gesproken vind ik namelijk geen bal aan. Bij UPC is dit al zo, dus gaat Ziggo dit ook doen? Zou heel leuk zijn ;-)


Ik zie Spongebob met engels geluid wel eens bij Nick Toons.

Gert.
 
Ik ben heel erg benieuwd of Ziggo ook bij Cartoon Network net als UPC een Engels audiospoor gaat uitzenden, NL gesproken vind ik namelijk geen bal aan. Bij UPC is dit al zo, dus gaat Ziggo dit ook doen? Zou heel leuk zijn ;-)

Errlijk gezegt zijn mijn inziens dit nu net de verbeteringen die ziggo zou moeten doen in plaats van nieuwe diensten en meer zenders introduceren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lees op het Chello forum dat UPC nu Cartoon Network 24 uur per dag doorgeeft.
Hoop dat Ziggo de 24 uurs versie ook gaat doorgeven inclusief het engelse geluidsspoor.
 
Deze vraag is al vaak genoeg gesteld. Het bevreemd me dat Ziggo hier niets mee doet (ook het voormalig @home was voor deze vraag doofstom)
 
Gokje: ziggo heeft simpelweg de rechten niet om het Engelse audiospoor ook uit te zenden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan