R
rschaik03
Ik ben heel erg benieuwd of Ziggo ook bij Cartoon Network net als UPC een Engels audiospoor gaat uitzenden, NL gesproken vind ik namelijk geen bal aan. Bij UPC is dit al zo, dus gaat Ziggo dit ook doen? Zou heel leuk zijn ;-)