• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cartoon Network geeft storing

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mb0031
  • Startdatum Startdatum
M

mb0031

Ik zit sinds een paar weken met een vreemd probleem.

Als ik afstem op Cartoon Network dan begint het beeld na een paar minuten te haperen en schuift het op naar links waardoor er rechts een zwarte balk ontstaat die alsmaar groter wordt. Als ik dan ga zappen dan blijkt alle zenders zo te zijn geworden. Om het weer normaal te krijgen moet ik de stekker eruit en weer in doen of de box terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Hoe is dit op te lossen?
 
Alleen bij Cartoon Network? Het gebeurt niet bij andere zenders?
Staan alle beeldinstellingen in de mediabox en tv goed? Met name beeldverhouding.

Als reset naar de fabrieksinstellingen / geforceerde firmware update het probleem alleen maar tijdelijk oplost en de instellingen goed staan, dan kun je het beste contact opnemen met UPC.
 
Ja, alleen bij Cartoon Network. Alle beeldinstellingen staan goed.

Hebben anderen dit probleem niet?
 
Terug
Bovenaan