M
mb0031
Ik zit sinds een paar weken met een vreemd probleem.
Als ik afstem op Cartoon Network dan begint het beeld na een paar minuten te haperen en schuift het op naar links waardoor er rechts een zwarte balk ontstaat die alsmaar groter wordt. Als ik dan ga zappen dan blijkt alle zenders zo te zijn geworden. Om het weer normaal te krijgen moet ik de stekker eruit en weer in doen of de box terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Hoe is dit op te lossen?
Als ik afstem op Cartoon Network dan begint het beeld na een paar minuten te haperen en schuift het op naar links waardoor er rechts een zwarte balk ontstaat die alsmaar groter wordt. Als ik dan ga zappen dan blijkt alle zenders zo te zijn geworden. Om het weer normaal te krijgen moet ik de stekker eruit en weer in doen of de box terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Hoe is dit op te lossen?