Caramba!!

R

Rene1

Ik denk dat ik het weet. :o

Klant heeft problemen,
klant gaat bellen naar een duur 0900 nummer,
UPC doet er domweg niets aan,
klant gaat weer bellen,
etc,
etc,
etc,
etc,
etc.

Ondertussen vangt UPC wel bakken vol met geld voor al die telefoontjes naar hun helpdesk.

Tja, is ook een manier om uit de schulden te komen.
Klanten blijven toch wel -tegen beter weten in- bellen.
Tja, "zakendoen" is ook een vak. :P
 
Zit wat in ik heb het afgelopen jaar regelmatig gebeld misschien zo een 30 keer. 10 keer kreeg ik te horen om op een ander moment terug te bellen na ongeveer 2 minuten aan de lijn te zijn geweest. 4 keer werd de verbinding na minimaal een half uur weer verbroken en 16 keer heb ik gemiddeld wel 35-40 minuten in de wachta gestaan.

Resultaat: NIX, NIHIL, NOTHING, CARAMBA.

voor deze telefoonkosten had ik bijna twee maanden kunnen internetten!!! Als je klanten weg hollen is dit inderdaad een manier om makkelijk geld te verdienen.
 
Caramba =(ongeveer gelijk aan) Eureka.

Dus het betekent geen Niets Nihil, etc, etc.

(heb geen idee waarom ik dit eigenlijk post)
 
Terug
Bovenaan