• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Capt Chello 24mbit lijnen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Melissen
  • Startdatum Startdatum
M

Melissen

Hoi,

Agelopen tijd kom ik met mijn chello extreme niet boven de 7mbit uit.
Zowel op hun eigen testsites, als via de newsservers (maakt niet uit of SSL aan of uit staat)

Capt Chello weer als je teveel gedownload hebt???

Ik zit dag en nacht op een strakke 7 mbit.... ik kom niet hoger, upload is wel goed.

Modem al even gereset, maakt niets uit.
Ook op draadloze pc haal ik dezelfde snelheid als via de bekabelde pc.

Gemeten als andere pc's niet actief zijn. LIgt lijkt mij dus gewoon aan een CAP !!!

Wie komt dit bekend voor? en wat kan ik hieraan doen?

Vast bedankt.
 
Heb je al contact gehad met UPC om te vragen wat er aan de hand is dat je een te lage snelheid hebt?
Het kan een technisch probleem zijn ipv een cap.
 
hier ook in helmond 5709 ga snelheid 7 a 8 mbps met extreme netwerk kan het gewoon niet aan denk ik met al die nieuwe abonementen van fiberpower nu zijn wij de duppe met ons extreme abo :'(
 
dolluk zei:
hier ook in helmond 5709 ga snelheid 7 a 8 mbps met extreme netwerk kan het gewoon niet aan denk ik met al die nieuwe abonementen van fiberpower nu zijn wij de duppe met ons extreme abo :'(
Wat hebben de klanten met Fiber Power in regio Amsterdam en Almere met jouw internetverbinding in Helmond te maken?
 
Bellen met Chello??? Heb jij geld teveel? Kost een bak geld aan de helpdesk en ze kunnen je toch niet echt verder helpen..........

Heb nog geld van hun tegoed van onterechte voorrijkosten, onnodig gemaakte kosten voor antenneversterkers en kabels, vracht telefoonkosten (omdat mijn chello-telefoon het ook niet meer deed)....... noem maar op.........

Ik denk dat ik maar weer een KPN-lijn neem en een adsl-abbo.

Vraag is: kan ik daar wel zo'n 200gieg per maand mee downen zonder een cap.

Normaal zit ik rond de 20a50 gieg, maar deze maand is even een uitschieter. Gevolg ik zit meteen op 7mbit.
 
Melissen zei:
Bellen met Chello??? Heb jij geld teveel? Kost een bak geld aan de helpdesk en ze kunnen je toch niet echt verder helpen..........

Heb nog geld van hun tegoed van onterechte voorrijkosten, onnodig gemaakte kosten voor antenneversterkers en kabels, vracht telefoonkosten (omdat mijn chello-telefoon het ook niet meer deed)....... noem maar op.........

Ik denk dat ik maar weer een KPN-lijn neem en een adsl-abbo.

Vraag is: kan ik daar wel zo'n 200gieg per maand mee downen zonder een cap.

Normaal zit ik rond de 20a50 gieg, maar deze maand is even een uitschieter. Gevolg ik zit meteen op 7mbit.
Maar wat verwacht je dan hier op het forum??
Er is natuurlijk altijd nog het FUP maar hoe deze gehanteerd wordt is ook een raadsel...
 
"Chello" (naam bestaat zowat niet meer) kapt bij mij geen snelheid. Heb de laatste dagen een iets lagere snelheid gehad zo nu en dan omdat er iets in het netwerk aan de hand was. Op dit moment weer 23Mb. Ik zou dus eerder denken dat het in jouw omgeving zit. Mocht je echt overgebruik maken van de lijn dan krijg je daar vast wel bericht over.
 
Toch maar gebeld met helpdeskl............. zucht 15 minuten verder....... ligt aan uw router meneer !!!!

Wel vreemd dat ik na het telefoontje opeens weer normale snelheid heb !!!!
Kan nu weer downen met 20mbit/sec via SSL newsgroupen.

In ieder geval, het werkt weer. ::)
 
Terug
Bovenaan