M
Melissen
Hoi,
Agelopen tijd kom ik met mijn chello extreme niet boven de 7mbit uit.
Zowel op hun eigen testsites, als via de newsservers (maakt niet uit of SSL aan of uit staat)
Capt Chello weer als je teveel gedownload hebt
Ik zit dag en nacht op een strakke 7 mbit.... ik kom niet hoger, upload is wel goed.
Modem al even gereset, maakt niets uit.
Ook op draadloze pc haal ik dezelfde snelheid als via de bekabelde pc.
Gemeten als andere pc's niet actief zijn. LIgt lijkt mij dus gewoon aan een CAP !!!
Wie komt dit bekend voor? en wat kan ik hieraan doen?
Vast bedankt.
Agelopen tijd kom ik met mijn chello extreme niet boven de 7mbit uit.
Zowel op hun eigen testsites, als via de newsservers (maakt niet uit of SSL aan of uit staat)
Capt Chello weer als je teveel gedownload hebt
Ik zit dag en nacht op een strakke 7 mbit.... ik kom niet hoger, upload is wel goed.
Modem al even gereset, maakt niets uit.
Ook op draadloze pc haal ik dezelfde snelheid als via de bekabelde pc.
Gemeten als andere pc's niet actief zijn. LIgt lijkt mij dus gewoon aan een CAP !!!
Wie komt dit bekend voor? en wat kan ik hieraan doen?
Vast bedankt.

