taxitonnie
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Sinds enige tijd het zakelijke giga abonnement van Ziggo en sindsdien problemen met de verbinding. Als ik 's ochtends de pc aanzet is er geen verbinding, terwijl het icoon wel aangeeft dat er verbinding zou moeten zijn. Iedere ochtend moet het modem worden herstart en dan doet hij het weer. Diverse keren met klantenservice contact gehad, maar die kunnen niet helpen. Beloven alleen iedere keer terug te bellen, maar doen dat nooit. Al 2x een monteur geweest, waarbij de 2e liet weten dat het een capaciteitsprobleem is, waardoor de beloofde uploadsnelheid niet gehaald wordt. Gemiddeld 20 Mbps in plaats van 50 Mbs. Als veel mensen 's ochtends inloggen zou het fout gaan tussen modem en de kast in de wijk. Ziggo zou dit gaan verhelpen, maar dat duurt nu al een maand en er is nog niets gebeurd. Herkennen meer mensen dit probleem en zo ja, hoe was de reactie van Ziggo? Is het bij jullie opgelost?