M
masutrix
Nu ga ik me toch echt afvragen of ze nu wel of geen capaciteits-problemen hebben bij Ziggo. Ik heb een alles in één abbo genomen zodat mijn snelheid omhoog zou gaan, helaas is de snelheid op drukkere momenten (s'avonds en in het weekend) gewoon lager geworden. Het lijkt er dus inderdaad op dat het een capaciteitsprobleem is. Ik behoor normaal zo'n 20mbits verbinding te hebben terwijl ik op het moment nog niet eens een 3 mbit verbinding heb. Nu begrijp ik wel dat die 20 mbit maximaal is en niet altijd gehaald kan worden, maar dat ik niet eens de 3 mbit haal is toch wel heel droevig. Ik hoop dat ziggo eerst eens de problemen op gaat lossen i.p.v. verhogingen door te voeren die ze gewoon simpelweg niet altijd kunnen waarmaken. Dit terwijl de minst betalende klanten meestal wel gewoon hun snelheid hebben en wij (lees: de duurdere abbo's) het dupe zijn van de problemen bij ziggo. Ik ben vanaf het begin al abbonee en heb altijd hun duurste abbo afgenomen, is dat dan helemaal niets waard ?
Dat probleem heb ik dus ook al een week of 4, overdag download +/- 5 Mb i.p.v . 20 Mb. In avond en weekend download 3Mb. de upload is echter bijna altijd wat het moet zijn 3Mb. Inmiddels alles aan deze zijde geprobeerd, tot aan een geheel nieuwe installatie van Windows aan toe, zonder resultaat. Ik ga er dus van uit dat probleem aan Ziggo zijde is. :censored::censored::censored:
