S
smoking
beste mensen. die problemen hebben met upc kwa snelheid. in de piek uren. meld het bij kassa forum hoemeer mensen er zig aansluiten dan gaat kassa dan kan het inde uitzending komen. ik ben zelf ook al bezig met upc. voor dit probleem. dit is het adres. upc doet er niet veel aan. hier link. https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/capaciteitprobleem-netwerk-upc/?vHash=c749c73j&cHash=c87adb825f7ccb009db7b207d751bcea hoe meer er zig melden hoe groter de kans dat het in de uitzending komt wordt is tijd dat er nu maar een oplossing komt
en hij zou me terug bellen en hij ken niks doen jordy-upc ken ook niks doen. hij weet er van