• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Capaciteitprobleem netwerk UPC melden. (kassa forum)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter smoking
  • Startdatum Startdatum
S

smoking

beste mensen. die problemen hebben met upc kwa snelheid. in de piek uren. meld het bij kassa forum hoemeer mensen er zig aansluiten dan gaat kassa dan kan het inde uitzending komen. ik ben zelf ook al bezig met upc. voor dit probleem. dit is het adres. upc doet er niet veel aan. hier link. https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/capaciteitprobleem-netwerk-upc/?vHash=c749c73j&cHash=c87adb825f7ccb009db7b207d751bcea hoe meer er zig melden hoe groter de kans dat het in de uitzending komt wordt is tijd dat er nu maar een oplossing komt
 
Ja dit snap ik ook niet helemaal.
Je hebt nog altijd Coax.nl die jou kan helpen, daar is Kassa niet voor nodig!

Ik heb 2 jaar lang problemen gehad en nooit kassa, rader etc erbij gehaald, via Coax.nl is het netjes opgelost.
 
ben al meer dan 3weken bezig zelf hogerhand ken niks doen ik heb ze genoeg tijd gegeven :( en hij zou me terug bellen en hij ken niks doen jordy-upc ken ook niks doen. hij weet er van
 
Als jij als eenigste bent word het lastig, ik zou je daarom aanraden om meer mensen bij jouw in de buurt/straat optezoeken en tevragen of hun ook die ervaring delen zo ja die mensen ook laten bellen, zonee zou je het tog (lullig gezecht) bij jouw moeten zoeken.
 
Kassa doet het alleen maar voor de kijkcijfers. Wat nou 'klanten met problemen'? Maar ja, Kassa is zo 'bereikbaar' hè...

Ik doe er niet aan mee.
 
kijk ik kan coax inlichten met dit probleem. dan zou later mij probleem opgelost kunnen. zijn en andere klanten die dit ook hebben nog steeds in de elende zitten. het gaat mij om dat upc wakker geschut moet worden. en dit probleem moet oplossen. je betaald tenslote voor goeie snelheid. als het grootschalig aandacht krijgt dan doen ze er wel wat aan.
 
Ja maar dit is regio probleem en niet landelijk, daarom vraag ik aan je of je buren en kennisen in je buurt/wijk er ook last van hebben.
 
meesten buren hebben kpn en buren die wel upc hebben. hebben ook al geklaagt er staan bij upc 5 nu in totaal geregistreerd. die geklaagt hebben en anderen zeggen er geen last van te hebben. omdat ze werken en laat thuis zijn. en als ik op de forum kijkt hier zijn er veel mensen die het ook hebben en dit landelijk probleem is maar in buurten in bepaaldewijken.
 
Devil-Strike.net zei:
Ja maar dit is regio probleem en niet landelijk, daarom vraag ik aan je of je buren en kennisen in je buurt/wijk er ook last van hebben.

Welke regio dan? Ik bedoel, ik heb allerlei verschillende postcodes hier gezien met allemaal hetzelfde probleem?
 
Terug
Bovenaan