• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cannot record Sport 1 HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Clayton
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Clayton

Help, ik kan Sport 1 HD niet opnemen

Heeft iemand ervaring met het opnemen/pauze/afspelen van sport 1 HD? Ik krijg een foutmelding
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas is Sport1 HD niet beschikbaar in voormalig Casema gebied.
Dit is voor mij dus niet te controleren. :(
Het kan zijn dat de zender beveiligd is tegen opnemen.

Welke foutmelding krijg je te zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan zijn dat de zender beveiligd is (net zoals de film zenders) tegen opnemen.
Sinds wanneer zijn de Film1/Sport1 zenders dan beveiligd tegen opnemen??
Dit is nooit zo geweest , afgezien van foute configuratieinstellingen bij Ziggo!
 
Het kan zijn dat de zender beveiligd is (net zoals de film zenders) tegen opnemen.

Met dit soort uitspraken worden geruchten geboren.
Ik neem zowat elke avond een film op van film1 HD met mijn cisco 8455DVB
 
heb het ook al een keer gehad of film1 (action geloof ik). Als test wilde ik eastern promises opnemen o.i.d. op mijn nieuwe humax. Bleek dat het versleuteld was en hij het niet kon opnemen. Doet film1 dit of is dit een fout ergens anders?
 
heb het ook al een keer gehad of film1 (action geloof ik). Als test wilde ik eastern promises opnemen o.i.d. op mijn nieuwe humax. Bleek dat het versleuteld was en hij het niet kon opnemen. Doet film1 dit of is dit een fout ergens anders?

Normaal gesproken is er geen opname/copieerbeveiliging actief bij Film1/Sport1 of andere zenders bij Ziggo.
Soms komen er echter wel configuratiefouten voor waardoor problemen kunnen ontstaan.

Zie bijvoorbeeld ook deze posting:

Siemens Gigaset M750 C IR (PVR): Geen Opname

Duidelijk. Blijkt dat in het voormalige Multikabel gebied er inderdaad een copy protection was op het nieuwe kanaal: Film1 Action. :oops:

Van de andere kanalen zijn op het Ziggo netwerk geen problemen bekend en ook niet waargenomen.

Film1 Action zou nu (31/10 vanaf ca 15.30) ook weer goed moeten zijn en opnamens zouden weer gemaakt kunnen worden. :wink:

Als er nog andere problemen zijn m.b.t. dit probleem dan hoor/lees ik dat graag!
 
De beveiliging is op dit moment niet actief inderdaad. Had dit wat duidelijker moeten noteren en aan moeten geven dat dit soms het geval kan zijn :).

Heb het even aangepast. Excuses.
 
Normaal gesproken is er geen opname/copieerbeveiliging actief bij Film1/Sport1 of andere zenders bij Ziggo.
Soms komen er echter wel configuratiefouten voor waardoor problemen kunnen ontstaan.

Er zit geen opname beveiliging op de uitzendingen van Sport1 HD, ook niet op het voormalige @Home netwerk. Heb dit net gecontrolleerd in onze systemen en ook zelf net een recording gemaakt van Sport1 HD.

Heeft iemand ervaring met het opnemen/pauze/afspelen van sport 1 HD? Ik krijg een foutmelding


Wat voor foutmelding krijg je?

Heb je niet toevallig een decoder met hele oude (test)software aangezien op dit moment de Cisco nog niet gesupport wordt op het @Home netwerk en je dus wel een SW versie kunt achterlopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan