• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Canal+ via UPC, storingen en slechte kwaliteit ligt bij UPC.

B

BC

Naar aanleiding van diverse vragen aan UPC (klantenservice en monteur) heb ik zelf Canal+ gebeld.

UPC beweert dat Canal+ geen dolby uitzend en als dat wel zo is dan zend UPC dat ook.

Canal+ levert beeld en geluid (dolby pro) wel door, alleen UPC zet het om in hun eigen stream wat geschikt is voor de mediabox. Waarschijnlijk gewoon stereo. Hier kan Canal+ niks aan doen.

Ook ligt de diverse storingen bij UPC. Vooral de happeringen etc.

Melden bij UPC en zodra de storingen voorbij zijn weer melden. Kijk garantiefonds.
Dit te horen gekregen van de storingsdienst van UPC.

Dus klagen met z'n alle. Kassa en trosradar
 
BC zei:
Naar aanleiding van diverse vragen aan UPC (klantenservice en monteur) heb ik zelf Canal+ gebeld.

UPC beweert dat Canal+ geen dolby uitzend en als dat wel zo is dan zend UPC dat ook.

Canal+ levert beeld en geluid (dolby pro) wel door, alleen UPC zet het om in hun eigen stream wat geschikt is voor de mediabox. Waarschijnlijk gewoon stereo. Hier kan Canal+ niks aan doen.

Ook ligt de diverse storingen bij UPC. Vooral de happeringen etc.

Melden bij UPC en zodra de storingen voorbij zijn weer melden. Kijk garantiefonds.
Dit te horen gekregen van de storingsdienst van UPC.

Dus klagen met z'n alle. Kassa en trosradar

Altijd leuk, zo'n consumenten-tv actie! Misschien ook de reden dat ze die zender niet willen doorgeven! ;)
 
FYI Voor zover ik weet is KPN nog steeds de leverancier van c+ Dus mocht kpn problemen hebben in hun toren dan heeft elke provider welke het c+ signaal doorzendt dat ook
 
MisterM zei:
FYI Voor zover ik weet is kpn nog steeds de leverancier van c+ Dus mocht kpn problemen hebben in hun toren dan heeft elke provider welke het c+ signaal doorzendt dat ook

De leverancier van C+ is volgens mij Canal Digitaal, KPN kan misschien de centrale ontvangst zijn die het vervolgens doorgeeft aan de kabelboeren die het vervolgens doorgeven aan de klant. Er zijn dus heel wat plekken waarop het mis kan gaan.
 
C+ is van UGC en dat is weer de maatschappij die Upc onder zijn vleugels heeft.
Dus ze zijn zelf verantwoordelijk voor het beeld en geluid.

Quote:
Op 16 november 2004 heeft UGC alle content van Canal+ overgenomen voor 24,75 miljoen euro. Hieronder vallen onder andere sport en filmprogramma's.
 
Dan nog hoeft het niet meteen een direct upc gerelateerd probleem te zijn
 
Terug
Bovenaan