Canal + ellende

Q

qliqi

Hebben jullie t al, de nieuwe canal + zenders via UPC Digital?
Wij kregen ze hier en eveneens de brief met een gratis 0800 nummer van UPC om je te abbonneren op deze zenders... Meteen de dag dat ik de brief ontving gebeld en doorgegeven dat ik canal+ wil ontvangen.

Op dat moment werden de zenders 'gratis' doorgegeven en ik dacht dat daarmee de kous af was.

Maar nee hoor... UPC blundert als altijd - op 17 april werd hier de doorgifte gestaakt ondanks het feit dat ik t ruim van tevoren had doorgebeld.

Nog maar eens gebeld met t gratis nummer want aangezien de storingsdienst van UPC aleen via een duur 0900 nummer te bereiken is en ik met een beltegoed telefoon moet bellen (wachttijd gemiddeld 1 kwartier!!!!) dacht ik...ik geef t gewoon nog een keertje door...

Daar waren de dames en heren van de UPC-dienst al aardig ingelicht... ik was idd aangemeld stond in hun systeem dus wanneer ik t niet kreeg was er dus een storing en moest ik maar met hun storingsnummer bellen. Gratis telefoonnummers zijn blijkbaar alleen bedoeld om je binnen te halen maar van klantenservice wanneer UPC in gebreke blijft hebben ze daar nog nooit gehoord.

Oke, via mail dan maar.... 3 maal gedaan sinds eergisteren en nog steeds geen antwoord. Vandaag nog eens geprobeerd maar ditmaal is er dus ook een storing in hun mailsysteem en zijn ze nu ook niet meer via deze weg te bereiken.....

Getver wat ben ik ze zat... UPC. Hoop dat ze zo snel mogelijk falliet gaan en hun monopoliepostitie in deze regio kwijtraken... En een goed, klantvriendelijk bedrijf de diensten over gaat nemen. pfffffff

Tijd dat we allemaal eens weigeren de dure storings en/of servicenummers te bellen en alleen nog gebruik gaan maken van hun gratis 0800-1872. Net zolang tot ze snappen dat t er niet alleen om gaat om klanten binnen te halen maar ook om ze te houden.
 
J

j.michael

Ik heb me ook geabonneerd en keek vandaag en zag dat ik ook geen beeld had en belde ook dat 0800 nummer. En de vrouw vertelde me nadat ze even iets moest navragen dat mrzapp problemen had met de aanmeldingen en dat het wel 2 weken kon duren en ik zou op zijn laatst volgende week maandag aangesloten zijn.
 

Tony

Forum Gebruiker
Berichten
2.653
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
qliqi zei:
Tijd dat we allemaal eens weigeren de dure storings en/of servicenummers te bellen en alleen nog gebruik gaan maken van hun gratis 0800-1872. Net zolang tot ze snappen dat t er niet alleen om gaat om klanten binnen te halen maar ook om ze te houden.

Als je de klantenservice belt dan gebeurt er niks.....zij kunnen inderdaad niks anders dan je doorsturen naar de helpdesk. Daar zit de fout bij jou.
Je weet vooraf dat UPC een 0900 helpdesknummer heeft dus daar over klagen heeft weinig zin...  ;D

Als je belt op een wat rustige tijd dan is er zowat geen wachttijd voor DTV is mijn ervaring. Zeker geen kwartier...dat heb ik nog nooit gehad, op zijn hoogst 5 minuten.
 
A

AI Matrix

Tony zei:
Als je belt op een wat rustige tijd dan is er zowat geen wachttijd voor DTV is mijn ervaring. Zeker geen kwartier...dat heb ik nog nooit gehad, op zijn hoogst 5 minuten.

Ik werd vandaag gebeld over het canal+ offer en heb ja gezegt maar het is nu 10 uur later heb nog niks.
En ben er ook achter gekommen dat je niet een jaar er aan vast zit zoals bij cinenova, je kan canal+ per maand afzeggen.
Ik zelf ben van plan het weer af te zeggen na de 3 maanden van 4,72 euro's ik vind 13 euro's te duur en zo vak kijk ik gewoon niet naar voor 4,72 euro's oké dan doe ik het nog voor.
 

HP Deskjet

Product Tester
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Na de gratis doorgifte is bij mij alles goed gegaan.  Na zondag jl. heb ik nog beeld op alle Canal+ en Voetbal kanalen.  Het signaal van Cinenova heb ik ook nog steeds totdat de stekker eruit wordt gehaald.  Maar tja, voor deze waarmee het fout is gegaan kan ik alleen maar zeggen:  wij weten allemaal hoe goed UPC met ín-huis' administratieve taken omgaat.
 

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Bij mij werkt alles na de gratis kijk tijd ook gewoon...

Ik heb me aangemeld en kijk nu gewoon naar canal+ zoals het hoort. (Mis alleen de EPG info, maar dat is een andere topic)
 

smartje

Forum Gebruiker
Berichten
75
Ik heb ook een Sagem en woon in Gelderland en sinds gister heb ik ook perfect beeld. Heb me maandag aangemeld voor + en zeiden dat t maximaal 7 werkdagen zou duren. Was dus erg verrast dat ik sinds gister al beeld heb. Wat mij betreft dus complimenten voor UPC!
 

Cock

Product Tester
Berichten
912
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Maandag middag gebeld en aangemeld voor Canal+ en zou 5 werkdagen duren omdat ik in het zapp gebied zit en tot mijn verbazing woensdag middag al doorgifte van Canal+ stuk sneller dus ben ik dan de enige als je in niet zapp gebied zit kunnen ze (UPC) dit ala minute regelen.
Cock >:D :6
 
Bovenaan