Q
qliqi
Hebben jullie t al, de nieuwe canal + zenders via UPC Digital?
Wij kregen ze hier en eveneens de brief met een gratis 0800 nummer van UPC om je te abbonneren op deze zenders... Meteen de dag dat ik de brief ontving gebeld en doorgegeven dat ik canal+ wil ontvangen.
Op dat moment werden de zenders 'gratis' doorgegeven en ik dacht dat daarmee de kous af was.
Maar nee hoor... UPC blundert als altijd - op 17 april werd hier de doorgifte gestaakt ondanks het feit dat ik t ruim van tevoren had doorgebeld.
Nog maar eens gebeld met t gratis nummer want aangezien de storingsdienst van UPC aleen via een duur 0900 nummer te bereiken is en ik met een beltegoed telefoon moet bellen (wachttijd gemiddeld 1 kwartier!!!!) dacht ik...ik geef t gewoon nog een keertje door...
Daar waren de dames en heren van de UPC-dienst al aardig ingelicht... ik was idd aangemeld stond in hun systeem dus wanneer ik t niet kreeg was er dus een storing en moest ik maar met hun storingsnummer bellen. Gratis telefoonnummers zijn blijkbaar alleen bedoeld om je binnen te halen maar van klantenservice wanneer UPC in gebreke blijft hebben ze daar nog nooit gehoord.
Oke, via mail dan maar.... 3 maal gedaan sinds eergisteren en nog steeds geen antwoord. Vandaag nog eens geprobeerd maar ditmaal is er dus ook een storing in hun mailsysteem en zijn ze nu ook niet meer via deze weg te bereiken.....
Getver wat ben ik ze zat... UPC. Hoop dat ze zo snel mogelijk falliet gaan en hun monopoliepostitie in deze regio kwijtraken... En een goed, klantvriendelijk bedrijf de diensten over gaat nemen. pfffffff
Tijd dat we allemaal eens weigeren de dure storings en/of servicenummers te bellen en alleen nog gebruik gaan maken van hun gratis 0800-1872. Net zolang tot ze snappen dat t er niet alleen om gaat om klanten binnen te halen maar ook om ze te houden.
Wij kregen ze hier en eveneens de brief met een gratis 0800 nummer van UPC om je te abbonneren op deze zenders... Meteen de dag dat ik de brief ontving gebeld en doorgegeven dat ik canal+ wil ontvangen.
Op dat moment werden de zenders 'gratis' doorgegeven en ik dacht dat daarmee de kous af was.
Maar nee hoor... UPC blundert als altijd - op 17 april werd hier de doorgifte gestaakt ondanks het feit dat ik t ruim van tevoren had doorgebeld.
Nog maar eens gebeld met t gratis nummer want aangezien de storingsdienst van UPC aleen via een duur 0900 nummer te bereiken is en ik met een beltegoed telefoon moet bellen (wachttijd gemiddeld 1 kwartier!!!!) dacht ik...ik geef t gewoon nog een keertje door...
Daar waren de dames en heren van de UPC-dienst al aardig ingelicht... ik was idd aangemeld stond in hun systeem dus wanneer ik t niet kreeg was er dus een storing en moest ik maar met hun storingsnummer bellen. Gratis telefoonnummers zijn blijkbaar alleen bedoeld om je binnen te halen maar van klantenservice wanneer UPC in gebreke blijft hebben ze daar nog nooit gehoord.
Oke, via mail dan maar.... 3 maal gedaan sinds eergisteren en nog steeds geen antwoord. Vandaag nog eens geprobeerd maar ditmaal is er dus ook een storing in hun mailsysteem en zijn ze nu ook niet meer via deze weg te bereiken.....
Getver wat ben ik ze zat... UPC. Hoop dat ze zo snel mogelijk falliet gaan en hun monopoliepostitie in deze regio kwijtraken... En een goed, klantvriendelijk bedrijf de diensten over gaat nemen. pfffffff
Tijd dat we allemaal eens weigeren de dure storings en/of servicenummers te bellen en alleen nog gebruik gaan maken van hun gratis 0800-1872. Net zolang tot ze snappen dat t er niet alleen om gaat om klanten binnen te halen maar ook om ze te houden.