• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Callcenter UPC over op Eglue software

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

NLKabel meldt in haar nieuwsbrief:

Het Amerikaanse bedrijf Eglue meldt dat het met succes de callcenters van UPC heeft voorzien van de eglue InterAct Suite. De software is erop gericht de afhandeling van gesprekken sneller en beter te laten verlopen, doordat de agent alle benodigde informatie bij de hand heeft. Een ander doel is om de kansen voor cross-selling en up-selling beter te benutten. Ook UPC toont zich tevreden. Eglue heeft ook vestigingen in het VK, Spanje en Israel.

https://www.telecompaper.com
Bron: Telecompaper, 14 januari 2009
 
Klinkt toch gek, met "glue" (=lijm) iets sneller laten verlopen..... :D
Ik zou eerder denken dat de boel dan muurvast komt te zitten?... ;)
 
Moet zeggen dat Egleu zeer handig is voor het maken van crediteringen in het systeem. De formule wordt genoteerd en alles word voor je berekend :)
 
Robert Koopman zei:
Klinkt toch gek, met "glue" (=lijm) iets sneller laten verlopen..... :D
Ik zou eerder denken dat de boel dan muurvast komt te zitten?... ;)
Na het lezen van enkele pagina's over eglue (zie Google) kom ik tot de conclusie dat eglue niets anders is dan een applicatie die verschillende - van elkaar losstaande - systemen aan elkaar knoopt. Op zich wel een slim concept, maar deze functionaliteit zou m.i. al in het CRM-pakket aanwezig moeten zijn...
 
Terug
Bovenaan