• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Callcenter UPC beschikbaar voor 3FM Serious Request actie

Status
Niet open voor verdere reacties.

René

Moderator
Berichten
10.059
Internet
  1. Plinq
UPC Nederland stelt vanavond, de slotavond van 3FM Serious Request, haar callcenter in Leeuwarden beschikbaar. Zo’n tweehonderd personeelsleden van UPC verwerken in hun eigen tijd de piek in telefoontjes van mensen die nog willen doneren aan Serious Request. Zij worden ondersteund door vrijwilligers van het Rode Kruis.

Baptiest Coopmans, Algemeen Directeur van UPC: “Binnen enkele dagen hadden zo’n 200 UPC collega’s zich opgegeven. Dat zegt iets over de betrokkenheid van onze mensen bij de wereld waarin we leven. En het geeft aan hoe 3FM Serious Request leeft in Leeuwarden.

€ 30.000,- geschonken
Al sinds 2007 kunnen klanten met digitale televisie van UPC doneren via de afstandsbediening. Ook dit jaar is dat het geval. Het bedrag dat door klanten van UPC is gedoneerd bedraagt € 25.000,-. Met een veiling van bijzondere items onder UPC-medewerkers, is inmiddels meer dan € 5.000,- opgehaald.

Omdat 3FM Leeuwarden gekozen heeft als de locatie waar het glazen huis staat, zet UPC zich dit jaar extra in. UPC heeft in Leeuwarden een groot call center. Het gebouw aan de Reviusstraat is een van de milieuvriendelijkste gebouwen van Nederland.

Het thema van 3FM Serious Request is dit jaar ‘Let’s clean this shit up.’ Het ingezamelde geld wordt besteed aan betere sanitaire voorzieningen, schoon water, zeep en voorlichting in landen waar veel babysterfte is als gevolg van diarree. Jaarlijks overlijden 800.000 kinderen aan deze stille ramp.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
geen goed signaal om als Chelloo.nl onafhanelijke te blijven.. sorry..
ehh verkeerde topic :) mijn excuses ! :)
 
Geen goed signaal? Wat een onzin Sonic... het is toch een forum voor UPC-klanten met eventueel nieuws over UPC? Goed of slecht nieuws? Of mis ik iets?
 
Daar begrijp ik ook helemaal niks van Sonic. Als er op de voorpagina staat dat er een bepaalde modem of mediabox zwaar kl*te is dan is dat kennelijk goed en als er staat dat UPC, haar abonnees en personeel iets goeds doen voor een goed doel dan zou dat niet mogen? Stel je voor dat er zou staan dat UPC haar uploadsnelheden fors verhoogt. Dan verliest Chelloo.nl haar onafhankelijkheid ook?
Rare mening...
 
Echt weinig dit keer had meer verwacht, 2007 kregen ze van ons en upc rond 102.000eu dit is dus achter 1 volgende jaren gezakt tot een trieste 30.000eu.

Had dus echt minimaal het zelfde verwacht als jaar terug a 75.000eu.
 
En het is is ook veel meer, alleen geven "wij" niet alle donaties via UPC!!! Jouw cijfers zeggen eigenlijk niks.
 
warrink zei:
En het is is ook veel meer, alleen geven "wij" niet alle donaties via UPC!!! Jouw cijfers zeggen eigenlijk niks.

Heb het over upc rode knop, dus ja deze cijfers zeggen genoeg, via upc stukken minder gedoneert dan vorige jaren.
 
Maar uiteindelijk gaat het erom dat wij doneren en niet hoe ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan