B
BenJ
Gezien de reaktie verwacht ik dat het technisch wel in orde komt.
Over esthetische punten zal je het wel nooit eens worden, alhoewel ik daar niet zoveel aandacht aan heb besteed, wel aan praktische zaken.
Mijn grootste zorgenkindje is en blijft de toegankelijkheid/gebruikers vriendelijkheid m.n. de moeite die je erin moet stoppen om erachter te komen wat wel en niet moet/mag kan worden toegestaan. Ook het gebrek aan controle over de werking blijft bezwaarlijk, je bent geen baas meer over je eigen PC.
Heel triest vind ik de schade die het aan menige PC heeft toegebracht na de-installatie. We hebben in elk geval bereikt dat men straks veiliger met C4W kan experimenteren.
Frappant vind ik wel dat we alleen reakties hebben gekregen van mensen die C4W er weer hebben afgegooid. Ik vraag me af hoeveel hem hebben gehouden. Ik zou wel willen zeggen: Mensen die hem nu hebben draaien en hem er weer willen afhebben, wacht even tot de uninstall patch beschikbaar is.
Ben
Over esthetische punten zal je het wel nooit eens worden, alhoewel ik daar niet zoveel aandacht aan heb besteed, wel aan praktische zaken.
Mijn grootste zorgenkindje is en blijft de toegankelijkheid/gebruikers vriendelijkheid m.n. de moeite die je erin moet stoppen om erachter te komen wat wel en niet moet/mag kan worden toegestaan. Ook het gebrek aan controle over de werking blijft bezwaarlijk, je bent geen baas meer over je eigen PC.
Heel triest vind ik de schade die het aan menige PC heeft toegebracht na de-installatie. We hebben in elk geval bereikt dat men straks veiliger met C4W kan experimenteren.
Frappant vind ik wel dat we alleen reakties hebben gekregen van mensen die C4W er weer hebben afgegooid. Ik vraag me af hoeveel hem hebben gehouden. Ik zou wel willen zeggen: Mensen die hem nu hebben draaien en hem er weer willen afhebben, wacht even tot de uninstall patch beschikbaar is.
Ben