• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bye bye upc

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fab021279
  • Startdatum Startdatum
F

fab021279

Vandaag is het zover,na 10 jaar trouwe klant en de laatste 5 jaar ellende (laatste jaar horizon) eindelijk verlost van upc.
Vandaag mn kpn abo, itv, bellen en internet, ingegaan, en wat een verademing. Normaal tv kijken(perfect beeld,geen blokjes en haperingen), normaal kunnen bellen en gebeld worden,internet wat goed werkt, een android app die super werkt, en dit via een 'simpel' adsl lijntje. Mensen geloof me, er ia leven na de kabel,gegroet en sterkte bij upc!
 
Goed dat je er happy mee ben, maar met IPTV en max 40Mbit internet (als je geen tv kijkt) neem ik geen genoegen meer.

Ik neem die paar kleine mankementen met die hbox dus wel voor lief.
 
Mooi om te horen. Maar UPC werkt perfect bij me en ook nog een beter (persoonlijke mening)
 
Bij sommige mensen werkt het goed, en die denken dan gelijk dat het overal zo goed moet werken. Ik kan je vertellen dat het niet zo is, en vele met mij. Wees gezegend als bij jou alles wel goed werkt, dan ben je een van de weinigen. Koester het.

En waar het niet goed werkt....wij zijn de pineut.
En dat heb niks met persoonlijk te maken.
 
totaal zei:
Bij sommige mensen werkt het goed, en die denken dan gelijk dat het overal zo goed moet werken. Ik kan je vertellen dat het niet zo is, en vele met mij. Wees gezegend als bij jou alles wel goed werkt, dan ben je een van de weinigen. Koester het.

En waar het niet goed werkt....wij zijn de pineut.
En dat heb niks met persoonlijk te maken.

En zo is het
 
Van UPC naar KPN .
Dat is net zoiets als terug naar de postkoets of trekschuit,
heel veel sterkte gewenst, wil je terug naar 21e eeuw kun
je gewoon terug naar UPC.
 
lucky-nl zei:
Van UPC naar KPN .
Dat is net zoiets als terug naar de postkoets of trekschuit,
heel veel sterkte gewenst, wil je terug naar 21e eeuw kun
je gewoon terug naar UPC.
Weer zo iemand die geen of weinig problemen heeft met UPC.

Okee ik weet KPN is ook niet alles, maar UPC ook zeker niet.
 
totaal zei:
Bij sommige mensen werkt het goed, en die denken dan gelijk dat het overal zo goed moet werken. Ik kan je vertellen dat het niet zo is, en vele met mij.

En andersom toch ook? "Het werkt bij mensen slecht dus zal het overal wel slecht werken..."

Ach ja.
 
Ik kom bij KPN vandaan maar wat een verademing is het hier bij UPC zeg. Problemen werden zeer snel verholpen en werd dagen later terug gebeld of alles naar wens was.
 
Creative Solution zei:
En andersom toch ook? "Het werkt bij mensen slecht dus zal het overal wel slecht werken..."

Ach ja.
Hier in het gebouw werkt het bij veel mensen, maar men heeft zich bij de gebreken neergelegd, omdat het toch niet veranderd bij upc.
Iedereen die een heel klein beetje kritisch is kent toch wel de gebreken van de gewone mediabox.
Update wachten we al 3 jaar op.
 
Terug
Bovenaan