C
chriso
Ik heb inmiddels al weken problemen met mijn Thompson kabel model. Hij valt om het uur uit, de verbinding is traag (bij p2p & vpn schieten echt tranen in mijn ogen). De helpdesk behandeld mij als een klein kind, en vertellen mij keer op keer om het nog een paar dagen aan te kijken.
Sommige tips w.b. het thompson model heb ik opgevolgd, eigenlijk tegen mijn zin aangezien ik hier geen tijd in wil stoppen. Klinkt voor velen onder jullie wellicht gek, maar als ik een service aanschaf verwacht ik dat het werkt
Ik werk 2 dagen per week vanuit huis, via een VPN connectie naar mijn kantoor. De huidige situatie is totaal onwerkbaar. De overige 3 dagen zit ik bij klanten, waar diezelfde VPN-verbinding vlekkenloos werkt. (Dit om aan te geven dat het niet aan mijn configuratie ligt, alhoewel ik toegeef misschien naief te zijn om te denken dat ook chello plug 'n surf is).
Al met al ben ik al weken zeer ontevreden met mijn chello-aansluiting. De helpdesk biedt mij totaal geen oplossing, en dus vind ik dat chello haar contractuele verplichtingen niet nakomt, m.a.w.: Ik wil er vanaf!
Zoals velen, zit ik gebonden aan een jaarcontract. Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan mij tips geven?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat chello mij aan mijn contract gaat houden, terwijl ze het zelf niet doen.
Suggesties svp...
PS: Momenteel maak ik de 2 telewerk-dagen per week gebruik van wireless internet van Krasnapolsky voor zo'n 25 euro per dag..
Sommige tips w.b. het thompson model heb ik opgevolgd, eigenlijk tegen mijn zin aangezien ik hier geen tijd in wil stoppen. Klinkt voor velen onder jullie wellicht gek, maar als ik een service aanschaf verwacht ik dat het werkt

Ik werk 2 dagen per week vanuit huis, via een VPN connectie naar mijn kantoor. De huidige situatie is totaal onwerkbaar. De overige 3 dagen zit ik bij klanten, waar diezelfde VPN-verbinding vlekkenloos werkt. (Dit om aan te geven dat het niet aan mijn configuratie ligt, alhoewel ik toegeef misschien naief te zijn om te denken dat ook chello plug 'n surf is).
Al met al ben ik al weken zeer ontevreden met mijn chello-aansluiting. De helpdesk biedt mij totaal geen oplossing, en dus vind ik dat chello haar contractuele verplichtingen niet nakomt, m.a.w.: Ik wil er vanaf!
Zoals velen, zit ik gebonden aan een jaarcontract. Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan mij tips geven?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat chello mij aan mijn contract gaat houden, terwijl ze het zelf niet doen.
Suggesties svp...
PS: Momenteel maak ik de 2 telewerk-dagen per week gebruik van wireless internet van Krasnapolsky voor zo'n 25 euro per dag..
