Bye bye chello??

C

chriso

Ik heb inmiddels al weken problemen met mijn Thompson kabel model. Hij valt om het uur uit, de verbinding is traag (bij p2p & vpn schieten echt tranen in mijn ogen). De helpdesk behandeld mij als een klein kind, en vertellen mij keer op keer om het nog een paar dagen aan te kijken.

Sommige tips w.b. het thompson model heb ik opgevolgd, eigenlijk tegen mijn zin aangezien ik hier geen tijd in wil stoppen. Klinkt voor velen onder jullie wellicht gek, maar als ik een service aanschaf verwacht ik dat het werkt ::)

Ik werk 2 dagen per week vanuit huis, via een VPN connectie naar mijn kantoor. De huidige situatie is totaal onwerkbaar. De overige 3 dagen zit ik bij klanten, waar diezelfde VPN-verbinding vlekkenloos werkt. (Dit om aan te geven dat het niet aan mijn configuratie ligt, alhoewel ik toegeef misschien naief te zijn om te denken dat ook chello plug 'n surf is).

Al met al ben ik al weken zeer ontevreden met mijn chello-aansluiting. De helpdesk biedt mij totaal geen oplossing, en dus vind ik dat chello haar contractuele verplichtingen niet nakomt, m.a.w.: Ik wil er vanaf!

Zoals velen, zit ik gebonden aan een jaarcontract. Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan mij tips geven?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat chello mij aan mijn contract gaat houden, terwijl ze het zelf niet doen.

Suggesties svp...

PS: Momenteel maak ik de 2 telewerk-dagen per week gebruik van wireless internet van Krasnapolsky voor zo'n 25 euro per dag.. >:(
 
Ik verwacht dat ze je aan je contract gaan houden, ondanks dat je problemen hebt. Een advocaat in de arm nemen is misschien een optie, maar ik denk dat die je niet veel verder kan helpen.. Succes met wat je ook doet en veel plezier bij de nieuwe provider, welke het ook is..

Grtz... 8)
 
Probeer 'n Motorola modem te krijgen/eisen!

Bij 'n paar kennissen van me was dit de enige manier om weer een redelijk betrouwbare verbinding te krijgen, die Thompson modems zuigen echt!

Heb zelf al bijna 3 jaar een SB4200e en bijna nooit trubbels...
 
Tja als je perse een andere modem wilt hebbe moet je ervoor zorge dat ie het helemaal niet meer doet ;)
 
chriso zei:
Ik heb inmiddels al weken problemen met mijn Thompson kabel model. Hij valt om het uur uit, de verbinding is traag (bij p2p & vpn schieten echt tranen in mijn ogen). De helpdesk behandeld mij als een klein kind, en vertellen mij keer op keer om het nog een paar dagen aan te kijken.

Sommige tips w.b. het thompson model heb ik opgevolgd, eigenlijk tegen mijn zin aangezien ik hier geen tijd in wil stoppen. Klinkt voor velen onder jullie wellicht gek, maar als ik een service aanschaf verwacht ik dat het werkt  ::)

Ik werk 2 dagen per week vanuit huis, via een VPN connectie naar mijn kantoor. De huidige situatie is totaal onwerkbaar. De overige 3 dagen zit ik bij klanten, waar diezelfde VPN-verbinding vlekkenloos werkt. (Dit om aan te geven dat het niet aan mijn configuratie ligt, alhoewel ik toegeef misschien naief te zijn om te denken dat ook chello plug 'n surf is).

Al met al ben ik al weken zeer ontevreden met mijn chello-aansluiting. De helpdesk biedt mij totaal geen oplossing, en dus vind ik dat chello haar contractuele verplichtingen niet nakomt, m.a.w.: Ik wil er vanaf!

Zoals velen, zit ik gebonden aan een jaarcontract. Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan mij tips geven?
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat chello mij aan mijn contract gaat houden, terwijl ze het zelf niet doen.

Suggesties svp...

PS: Momenteel maak ik de 2 telewerk-dagen per week gebruik van wireless internet van Krasnapolsky voor zo'n 25 euro per dag..  >:(

Op welke postcode woon je ?

gr, Henno
 
Toen ik voor de aanpassing van de snelheden een ander modem kreeg (van Com21 naar Thompson) veel problemen gehad. De vebinding viel om de haverklap uit. Vaak met de helpdesk gebeld die me vanalles thuis lieten doen omdat het volgens hun aan mijn hardware thuis lag. Ik heb toen een klachtenbrief geschreven waar ik overigens nooit een antwoord op heb gehad.

Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen dat mijn Thompson modem werdt gewisseld met een Motorola modem nadien nooit meer problemen gehad. Naderhand nog gebeld met de helpdesk om te vragen wat er met mijn klachtenbrief was gebeurd. Ik kreeg duizende exusses ..... en een maand abbo geld terug.

Wat jij moet doen?????

-Blijven bellen met de helpdesk hoe vervelend dat ook is.
-Een klachtenbrief schrijven en aangeven dat je voor een dienst betaald die je niet krijgt en eisen dat je de tijd dat het niet goed werkt je aboo geld terugkrijgt.
-Eisen dat je een ander modem krijg.

Veel succes !!!

Don
 
Die thompson flipt zou een andere modem eisen!!

ik had dan wel geluk ik had een eigen abbo en daar kreeg ik een 5100E heb dat aboo opgezegt en ze zijn nooit die modem komen ophalen.
Nu woon ik bij me pa en hij kreeg zo'n idiote thompson heb er 3 maanden mee zitten kloten en nu toch maar me ouwe 5100E erop gegegooit en heb hem nu al een tijdje en nog geen 1X te hoeven resetten. dat was wel anders met die gekke thompson....
 
Je bent niet de enigste met problemen helaas.

Mijn probleem kort:
Ik bel 2 weken geleden op met de melding: mijn DTV doet het niet, na diverse stappen werd er al snel besloten om een monteur aan te sturen die me een nieuw model zou plaatsen, deze zou de vrijdag erop komen (1,5 week geleden dus)

Deze komt ook maar heeft tot mijn verbazing gewoon het oude model bij.
Hij vervangt deze en wil de "nieuwe" activeren, dan gaat het mis. Na 1,5 uut geeft de monteur het op en zegt tegen mij dat UPC me voor 18.00u zal bellen om een paar stappen te ondernemen op het apparaat of het app gaat uit zichzelf werken. (dit is bullshit, ik had dit al eens eerder gehad en toen 4 dagen zonder DTV gezeten)
Ik vond dat dit onzin maar de monteur vertrok toch.
Natuurlijk om 18.00uur geen tyelefoon en geen werkende DTV, meteen bellen en daar krijg je mooi te horen:
Sorry meneer er is niemand meer die dit kan oplossen, U zult moeten wachten topt maandag, ook had de monteur niet mogen gaan... (wat ik dus ook tegen die monteur had gezegd)

Hele weekend dus geen DTV, maandag weer bellen, en weer antwoord: U moet wachten bla bla we zijn er mee bezig, bla bla
Maandag nacht valt ook nog chello uit (ook ik werk thuis maar dan 5 dagen in de week, meestal s' nachts), dinsdag direct bellen. Ook nu moest er weer een monteur komen, van DTV wist men nog niks en werkte nog steeds niet!
Monteur zou woensdag middag komen.

Woensdag middag geen monteur, ik bellen en wat blijkt de afsprak is in eens "afgezegd" intern.......
Ik explodeer natuurlijk, geen DTV, chello offline.......
Ik vraag hoe op te lossen, ze gingen kijken en ze merken dat al mijn gegevens "ineens" half verdwenen zijn, het account moest gereset worden maar dat moest weer een andere afdeling doen. Mijn chello konden ze wel weer activeren. Chello werkte dus weer woensdag alleen op de verkeerde snelheid (classic ipv plus).
Donderdag weer bellen hoe het nu zit: antwoord was zoals gewoonl;ijk, we zijn ermee bezig svp geduld......

Vrijdag (1 week nadat die monteur is hier geweest) kom ik thuis na mijn motor examen (jippie geslaagd) en tot mijn verbazing is mijn chello weer offline..... (provisioning pagina)
Ik proberen in te loggen maar helaas wachtwoord steeds fout........
Weer bellen en krijg te horen dat ze al mijn gegevens hebben verwijderd om mijn accoutn te herstelen en dat daarom al mijn digitale diensten niet werken, dat gingen ze fixen, ik moest nog even wachten....

Je raad het al, weekend geen chello, geen dtv, maandag weer bellen: we zijn ermee bezig geduld.

Dinsdag (vandaag) nog steeds GEEN DTV en GEEN chello.............. (nog niet gebeld vandaag)

Ik kan het bloed van die eikels van UPC wel drinken hoor.....

Wat je ook belt je krijgt niemand ana de telefoon die iets kan of mag, steeds standaard antwoord dat ze ermee bezig zijn maar er gebeurd niks. Als je een klacht heb moest ik maar een brief schrijven, alsof ze die lezen....

Nou vertel mij maar eens hoe ik dit moet oplossen.... (er is geen UPC center in de buurt)
 
Er staat ergens een topic met de fax nr en adressen van upc oa Eindhoven, Nijmegen, Amsterdam en Leeuwarden.

Zoek even naar upc fax oid.

Omde zoveeltijd een 0900 nr bellen loopt ook flink op.

Fax is rechtsgeldig en valt onder het briefgeheim, zoook email.
 
Terug
Bovenaan