C
Christiaan Gijtenbeek
Beste mensen,
Al geruime tijd ben ik bezig om op afstand toegang te krijgen tot mijn PC via bureaublad overname. Echter tot op heden is dat niet gelukt bij (naar) mijn Chello aansluiting.
Poort 3389 staat gewoon open. Wat kan dat zijn ?
Blokkeert UPC die poort ?
Het modem is een Arris TM502B
Ik zou heel graag vanaf lokatie op mijn PC willen werken.
Al geruime tijd ben ik bezig om op afstand toegang te krijgen tot mijn PC via bureaublad overname. Echter tot op heden is dat niet gelukt bij (naar) mijn Chello aansluiting.
Poort 3389 staat gewoon open. Wat kan dat zijn ?
Blokkeert UPC die poort ?
Het modem is een Arris TM502B
Ik zou heel graag vanaf lokatie op mijn PC willen werken.
