• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bundesliga_in_HD_op_Sport1

Berichten
1.006
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sport1 zend de bundesliga ook aankomend seizoen uit en ook nog in HD


Bron : https://www.totaaltv.nl/nieuws/9700/Bundesliga_in_HD_op_Sport1.html
 
Ja, en een dag eerder kon je dat lezen op...

8) Sorry kon het niet laten. Jarco en ik kunnen het heel goed vinden samen.
 
Goed nieuws hoor. Niet alleen voor het geval dat Eurosport2 HD niet vanaf de start van het nieuwe Bundesliga seizoen bij UPC te zien mocht zijn, maar ook omdat Sport1 eindelijk óók in 1080i uitzendt.
 
pb1 zei:
Ja, en een dag eerder kon je dat lezen op...

8) Sorry kon het niet laten.
;D ;D alleen staat daar niet dat het ook in HD is, maar wel dat er een apart voetbal kanaal op een van de kanalen komt.
 
Eurosport2 HD naar verwachting vanaf 4 september bij UPC. Wat inhoudt dat dat we de eerste 2 speelronden van de Bundesliga zullen missen, maar das geen probleem daar hebben we nu Sport1 HD ook voor :).

Frappant is t wel. Na jaren noodgedwongen naar belabberde VHS kwaliteit te hebben moeten gluren bij Sport1, ontstaat er nu opeens een luxe probleem. Eurosport2 HD of Sport1 HD voor Bundesliga HD voetbal.

Een van de 2 zóu zich kunnen onderscheiden door er een 3D wedstrijdje per speelronde tegenaan te gooien. Want als ik mij niet vergis zijn Bundesliga wedstrijden in Duitsland ook in 3d te zien, tenminste als ik de enorme reclamezuilen in de stadions moet geloven.

Bron:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/9704/Eurosport_2_HD_vanaf_september_bij_UPC.html
 
Allemaal leuk en en aardig maar,
Voetbal op 3 verschillende extra betaal kanalen is gewoon zeer slecht.
Fijn als je niet een beetje op je centjes moet passen.

Sport1 14,95 € , Eredivisie Live 15,00 € en Royaal TV 5 €. Totaal 34,95 €.
Plus nog eens 22,55 € voor Digitale TV. Totaal 57 €.
Heb je een SD DVR moet je er ook nog een HD abbo a 7,50 € voor bij nemen.

Totaal belachelijk.
 
Sport1 loopt nou helemaal te pronken, maar zonder Eurosport 2 HD hadden we dit seizoen 2012-2013 nog in SD kwaliteit gekeken....
 
Terug
Bovenaan