D
Deleted member 6393
Hoi forumgenoten,
Ik word de laatste tijd lastig gevallen door buitenlandse nummers. Zij zenden geen geheel nummer mee, maar een gedeelte van een buitelands nummer. Bijvoorbeeld 0012.
Dat is buitenland maar zonder het hele nummer prijs te geven. Ik krijg dan een vent aan de lijn die: yes sir roept.
Ik zit totaal niet te wachten op die rotzooi.
Zijn er meer met dat zulk parasitaire telefoontjes?
Ik ga er vanuit dat UPC hier ook niets aan kan doen. Het is anders wel een vervelende situatie.
Een vaste telefoonaansluiting is zeer gewensd, omdat je dat als veertiger gewoon bent sinds de jaren 80/90.
Maar dan wel zonder die buitenland-ongevraagde telefoontjes.
Ik word de laatste tijd lastig gevallen door buitenlandse nummers. Zij zenden geen geheel nummer mee, maar een gedeelte van een buitelands nummer. Bijvoorbeeld 0012.
Dat is buitenland maar zonder het hele nummer prijs te geven. Ik krijg dan een vent aan de lijn die: yes sir roept.
Ik zit totaal niet te wachten op die rotzooi.
Zijn er meer met dat zulk parasitaire telefoontjes?
Ik ga er vanuit dat UPC hier ook niets aan kan doen. Het is anders wel een vervelende situatie.
Een vaste telefoonaansluiting is zeer gewensd, omdat je dat als veertiger gewoon bent sinds de jaren 80/90.
Maar dan wel zonder die buitenland-ongevraagde telefoontjes.