T
thamarty
Goedendag,
Graag wil ik een probleem voorleggen waar ik eigenlijk al jaren mee zit. In 2005 is bij mij thuis de fundering hersteld. Bij de sloopwerkzaamheden is mijn buitenkabel van UPC geraakt. Wegvallende verbindingen en time outs waren het resultaat. De aannemer toen gesproken en die gaf aan dat het wel vaker gebeurde. Hij had kabel reperatie sets en zou het voor me oplossen. Dit is toen ook gebeurt. Een hele tijd ging het goed totdat ik een maand later inene weer enorme time outs kreeg. Hierop besloten de helpdesk te bellen, naja dit verhaal ga ik hier niet neerzetten, kort gezegd komt het erop neer, dat ik enorm veel geld hier aan kwijt was. 1 maal is er een monteur binnen geweest die geconstateerd had dat mijn buiten kabel (de kopere kern) aan de binnen kant helemaal zwart geblakerd is. Hij zij dat dit niet goed was en zou regelen dat er een buiten monteur zou komen. Elke keer daarna stond weer die zelfde monteur voor de deur met de melding ehm ja foutje, ik ben voor binnens huis. Ik heb weken lang gewacht en het werd maar niet opgelost de buiten monteur die zou komen kwam niet en de binnenmonteur stond weken lang netjes voor de deur, dat heeft me ongelovelijk veel vrije dagen gekost.
Ik heb daarna alles opgezegd en ben over gegaan naar adsl. Echter ik heb sinds een tijdje wel weer digitale tv van UPC. Het beeld is prima maar on demand is drama ik heb een hele goede hirschman kabel liggen maar krijg continu meldingen van u beschikbare abbonnements periode is verlopen als ik gratis trailers wil bekijken of er volgt een melding dat me bekabeling niet goed is. Nu ligt het waarschijnlijk aan die slechte buitenkabel. Ik wil heel graag weer internetten via upc maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen om deze problemen op te lossen het vervangen van die buitenkabel...
Ben dus bang weer in de molen terech te komen en weer tevaak voor niets vrij te nemen. Hebben jullie adviezen of tips voor me? Of zijn hier wellicht UPC medewerkers die mij kunnen helpen?
Alvast dank zowiezo voor het lezen van dit lange verhaal
Groeten Martin
Graag wil ik een probleem voorleggen waar ik eigenlijk al jaren mee zit. In 2005 is bij mij thuis de fundering hersteld. Bij de sloopwerkzaamheden is mijn buitenkabel van UPC geraakt. Wegvallende verbindingen en time outs waren het resultaat. De aannemer toen gesproken en die gaf aan dat het wel vaker gebeurde. Hij had kabel reperatie sets en zou het voor me oplossen. Dit is toen ook gebeurt. Een hele tijd ging het goed totdat ik een maand later inene weer enorme time outs kreeg. Hierop besloten de helpdesk te bellen, naja dit verhaal ga ik hier niet neerzetten, kort gezegd komt het erop neer, dat ik enorm veel geld hier aan kwijt was. 1 maal is er een monteur binnen geweest die geconstateerd had dat mijn buiten kabel (de kopere kern) aan de binnen kant helemaal zwart geblakerd is. Hij zij dat dit niet goed was en zou regelen dat er een buiten monteur zou komen. Elke keer daarna stond weer die zelfde monteur voor de deur met de melding ehm ja foutje, ik ben voor binnens huis. Ik heb weken lang gewacht en het werd maar niet opgelost de buiten monteur die zou komen kwam niet en de binnenmonteur stond weken lang netjes voor de deur, dat heeft me ongelovelijk veel vrije dagen gekost.
Ik heb daarna alles opgezegd en ben over gegaan naar adsl. Echter ik heb sinds een tijdje wel weer digitale tv van UPC. Het beeld is prima maar on demand is drama ik heb een hele goede hirschman kabel liggen maar krijg continu meldingen van u beschikbare abbonnements periode is verlopen als ik gratis trailers wil bekijken of er volgt een melding dat me bekabeling niet goed is. Nu ligt het waarschijnlijk aan die slechte buitenkabel. Ik wil heel graag weer internetten via upc maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen om deze problemen op te lossen het vervangen van die buitenkabel...
Ben dus bang weer in de molen terech te komen en weer tevaak voor niets vrij te nemen. Hebben jullie adviezen of tips voor me? Of zijn hier wellicht UPC medewerkers die mij kunnen helpen?
Alvast dank zowiezo voor het lezen van dit lange verhaal

Groeten Martin
)