• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Buitenkabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter thamarty
  • Startdatum Startdatum
T

thamarty

Goedendag,

Graag wil ik een probleem voorleggen waar ik eigenlijk al jaren mee zit. In 2005 is bij mij thuis de fundering hersteld. Bij de sloopwerkzaamheden is mijn buitenkabel van UPC geraakt. Wegvallende verbindingen en time outs waren het resultaat. De aannemer toen gesproken en die gaf aan dat het wel vaker gebeurde. Hij had kabel reperatie sets en zou het voor me oplossen. Dit is toen ook gebeurt. Een hele tijd ging het goed totdat ik een maand later inene weer enorme time outs kreeg. Hierop besloten de helpdesk te bellen, naja dit verhaal ga ik hier niet neerzetten, kort gezegd komt het erop neer, dat ik enorm veel geld hier aan kwijt was. 1 maal is er een monteur binnen geweest die geconstateerd had dat mijn buiten kabel (de kopere kern) aan de binnen kant helemaal zwart geblakerd is. Hij zij dat dit niet goed was en zou regelen dat er een buiten monteur zou komen. Elke keer daarna stond weer die zelfde monteur voor de deur met de melding ehm ja foutje, ik ben voor binnens huis. Ik heb weken lang gewacht en het werd maar niet opgelost de buiten monteur die zou komen kwam niet en de binnenmonteur stond weken lang netjes voor de deur, dat heeft me ongelovelijk veel vrije dagen gekost.

Ik heb daarna alles opgezegd en ben over gegaan naar adsl. Echter ik heb sinds een tijdje wel weer digitale tv van UPC. Het beeld is prima maar on demand is drama ik heb een hele goede hirschman kabel liggen maar krijg continu meldingen van u beschikbare abbonnements periode is verlopen als ik gratis trailers wil bekijken of er volgt een melding dat me bekabeling niet goed is. Nu ligt het waarschijnlijk aan die slechte buitenkabel. Ik wil heel graag weer internetten via upc maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen om deze problemen op te lossen het vervangen van die buitenkabel...

Ben dus bang weer in de molen terech te komen en weer tevaak voor niets vrij te nemen. Hebben jullie adviezen of tips voor me? Of zijn hier wellicht UPC medewerkers die mij kunnen helpen?

Alvast dank zowiezo voor het lezen van dit lange verhaal :)

Groeten Martin
 
waarom laat je je kabel niet repareren door UPC??oh ja de hd begrijpt je verhaal niet denk ik,
Heel vervelend maar ja zo schiet je er ook niks mee op,
Je had echter bij het toen slopen van de kabel de aannemer op de hoogte moeten stellen dat
je upc ging bellen voor kabelreperatie,en dat hij de rekening hiervan kreeg.
Misschien heb je hier wat aan
 
Met deze voorgeschiedenis erbij, zou ik toch contact opnemen met 1 van de technische medewerkers van UPC. Stuur 1 van hun via de link die ik je net gaf even een PM en heb dan even geduld, aangezien ze natuurlijk ook in de vakantieperiode zitten en dus minder aanwezig zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat zij degenen zijn die in staat zijn je verder te helpen.

Succes. (En laat de afloop nog even weten ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alvast bedankt !!! ik heb inmiddels een bericht gestuurd.
Ik laat de afloop zeker weten!
 
Weet iemand wat de reactie tijd is van de medewerkers?
Ik twijfel nu of ik mijn bericht wel goed verstuurd heb.
 
thamarty zei:
Weet iemand wat de reactie tijd is van de medewerkers?
Ik twijfel nu of ik mijn bericht wel goed verstuurd heb.

Ik heb tien dagen geleden nog een bericht verstuurd en daar is tot op heden nog niet op gereageerd. Heb wel een (automatische) ontvangstbevestiging gekregen.
 
thamarty zei:
Weet iemand wat de reactie tijd is van de medewerkers?
Ik twijfel nu of ik mijn bericht wel goed verstuurd heb.

het is vakantieperiode. Dus ik zou toch wel met een weekje of wat rekening houden.
Ligt er ook een beetje aan aan wie je het verzonden hebt...
 
RonV zei:
Ik heb tien dagen geleden nog een bericht verstuurd en daar is tot op heden nog niet op gereageerd. Heb wel een (automatische) ontvangstbevestiging gekregen.

via de upc site of via een pm alhier ?
Ik heb namelijk nog niet eerder meegemaakt dat er een ontvangstbevestiging via PM verzonden werd.
Via de upc.nl site wel, maar daar zijn mijn ervaringen ook van dat er niet altijd even lekker snel gereageerd wordt.
 
Triple_NL zei:
via de upc site of via een pm alhier ?

Ja, dat was via de UPC site. Sorry ik had bovenstaande berichten niet goed gelezen.
Met de webcare medewerkers hier op het forum heb ik goede ervaringen, al moet je misschien wel eens een paar dagen geduld hebben natuurlijk.
 
Ik heb inderdaad via deze site een pm gestuurd, ik wacht gewoon rustig af:)
 
Terug
Bovenaan