J
Just
Ben mijn overstap naar UPC nu al helemaal zat.
Die horizonbox is werkelijkwaar om te huilen.
Keer op keer als ik hem aanzet loopt hij na +- 10 seconden een halve minuut vast. Doet NIKS meer. zelfs uitzetten lukt niet.
Daarnaast heb ik ook geregeld dat hij vastloopt bij het zappen of dat het geluid bij zenders niet werkt.
Monteur is al geweest en heeft een nieuwe WCD geinstalleerd en goede waardes gemeten.
Heb mijn horizon direct met meegeleverd kabeltje op de primaire WCD (wandcontactdoos) aangesloten, dus daar kan het allemaal niet aan liggen.
VRESELIJK.
Mocht er iemand tips hebben dan hoor ik het graag
Die horizonbox is werkelijkwaar om te huilen.
Keer op keer als ik hem aanzet loopt hij na +- 10 seconden een halve minuut vast. Doet NIKS meer. zelfs uitzetten lukt niet.
Daarnaast heb ik ook geregeld dat hij vastloopt bij het zappen of dat het geluid bij zenders niet werkt.
Monteur is al geweest en heeft een nieuwe WCD geinstalleerd en goede waardes gemeten.
Heb mijn horizon direct met meegeleverd kabeltje op de primaire WCD (wandcontactdoos) aangesloten, dus daar kan het allemaal niet aan liggen.
VRESELIJK.
Mocht er iemand tips hebben dan hoor ik het graag
