Beste mensen, beste Ziggo experts,
Sinds enige tijd kan ik niet meer via het http adres inloggen op een online game. Dit probleem doet zich voor op beide computers op ons netwerk. Ik kan wel inloggen als ik het IP adres intyp. Alle browsers eindigen in een loop... ondernomen acties zonder resultaat: virsusscanners en uiteindelijk volledige reinstallatie van Windows. Vervolgens contact met de gameprovider.
Er is een test met een tool van the gamemakers uitgevoerd. Hierop ontving ik het volgende advies:
Na het inzien van uw UO trace rapport kan ik u aanraden met uw ISP (internet Provider) contact op te nemen en hen te vragen om mogelijke Router Firewalss uit te schakelen of op z'n minst te versoupelen aangezien er zeer veel test informatie verloren gaat alvorens onze server te bereiken.
Bij deze dus de vraag aan Ziggo om mijn verbindingen te controleren op eventuele problemen of storingen en ook om de Firewalls te checken.
Mocht dit niet het probleem zijn dan hoor ik graag verder advies.
Bedankt en vriendelijke groeten,
Jos
Sinds enige tijd kan ik niet meer via het http adres inloggen op een online game. Dit probleem doet zich voor op beide computers op ons netwerk. Ik kan wel inloggen als ik het IP adres intyp. Alle browsers eindigen in een loop... ondernomen acties zonder resultaat: virsusscanners en uiteindelijk volledige reinstallatie van Windows. Vervolgens contact met de gameprovider.
Er is een test met een tool van the gamemakers uitgevoerd. Hierop ontving ik het volgende advies:
Na het inzien van uw UO trace rapport kan ik u aanraden met uw ISP (internet Provider) contact op te nemen en hen te vragen om mogelijke Router Firewalss uit te schakelen of op z'n minst te versoupelen aangezien er zeer veel test informatie verloren gaat alvorens onze server te bereiken.
Bij deze dus de vraag aan Ziggo om mijn verbindingen te controleren op eventuele problemen of storingen en ook om de Firewalls te checken.
Mocht dit niet het probleem zijn dan hoor ik graag verder advies.
Bedankt en vriendelijke groeten,
Jos