S
schonenberg
Ik heb een gek probleem
Situatie
Stereo set aangesloten op de humax 5200
Als ik het geluid via de stereo gebruik hoor ik een brom
Als ik cd draai hoor ik een brom
Bij de tuner niet
Maar ik ben nu zover dat als ik de antenne van de radio loskoppel
Is alles zonder een brom
Versterker zit aan de aarde ( met of zonder geen verschil)
Tuner aan aarde maak ook verschil
Heb internet en digitale tv van Ziggo
Alle bekabeling is van een goede kwaliteit
Wie heeft er een idee oplossing ik weet het niet meer
Situatie
Stereo set aangesloten op de humax 5200
Als ik het geluid via de stereo gebruik hoor ik een brom
Als ik cd draai hoor ik een brom
Bij de tuner niet
Maar ik ben nu zover dat als ik de antenne van de radio loskoppel
Is alles zonder een brom
Versterker zit aan de aarde ( met of zonder geen verschil)
Tuner aan aarde maak ook verschil
Heb internet en digitale tv van Ziggo
Alle bekabeling is van een goede kwaliteit
Wie heeft er een idee oplossing ik weet het niet meer