M
meermeer
Vandaag een broef gekregen dat ik enkel Z1 televisie heb, en geen gebruik maak van digitale TV.
Ik heb echter aan alles in 1 pakket, heb NB een HDD recorder+decoder gratis ontvangen een jaar geleden.
Moet ik me zorgen maken? Of zien ze gewoon dat ik nooit mijn decoder aan heb staan, en sturen ze dan een standaard brief? Niet dat mijn internet er ineens uitligt omdat ze denken enkel Z1 TV...
(bellen kan nu niet meer, vandaar hier
)
Ik heb echter aan alles in 1 pakket, heb NB een HDD recorder+decoder gratis ontvangen een jaar geleden.
Moet ik me zorgen maken? Of zien ze gewoon dat ik nooit mijn decoder aan heb staan, en sturen ze dan een standaard brief? Niet dat mijn internet er ineens uitligt omdat ze denken enkel Z1 TV...
(bellen kan nu niet meer, vandaar hier
)