Brief UPC 3 oktober:uitbreiding pakket per 1-10.....

dvanhul

Forum Gebruiker
Berichten
2.282
Kreeg zojuist een brief van UPC van 3-10 met als onderwerp uitbreiding zenderpakket en nieuw tarief. Er is een folder bijgesloten met daarin de pakketten die door iedere digitale kijker te ontvangen moeten zijn. Het begint dus alweer goed, uit deze pakketten (UPC D TV pack & UPC D TV extra channel pack) kan ik dus de volgende zenders niet ontvangen: Regionale zender; UPC Demo kanaal; Journaal24; ARTE; TellSell(niet erg, maar wordt nu eenmaal genoemd); The Box; BBC3; BBC4; Weerkanaal.

Daarnaast geven ze tijdelijk het UPC D TV bonus channel pack gratis door, maar daarvan is ook de helft niet te ontvangen, oa NDR;Al Jazeera;MBC

dus het is weer veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.
 

Devil-Strike.net

Quality Member
Berichten
16.429
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Pff geef ze ff de tijd man, de netwerk moet ng aangepast worden enz enz.
ze denken allemaal brief in de bus en dan gelijk kunnen kijken, maar zo werkt dat neit natuurlijk.
 
Topicstarter
Topicstarter
dvanhul

dvanhul

Forum Gebruiker
Berichten
2.282
Devil-Strike.net zei:
Pff geef ze ff de tijd man, de netwerk moet ng aangepast worden enz enz.
ze denken allemaal brief in de bus en dan gelijk kunnen kijken, maar zo werkt dat neit natuurlijk.

Doe even normaal zeg! Als ik jouw een brief stuur dat ik vanaf een bepaalde datum iets aan jou ga leveren, is het niet jouw probleem of ik daartoe ook daadwerkelijk in staat ben, nietwaar? Als UPC een officiële brief stuurt met daarin hoe de situatie per 1 oktober zal zijn, dan zijn ze daar op aan te spreken als ze hier niet aan voldoen! Of heb jij soms belangen in UPC?
 

erwin969

Forum Gebruiker
Berichten
1.251
dvanhul zei:
Doe even normaal zeg! Als ik jouw een brief stuur dat ik vanaf een bepaalde datum iets aan jou ga leveren, is het niet jouw probleem of ik daartoe ook daadwerkelijk in staat ben, nietwaar? Als UPC een officiële brief stuurt met daarin hoe de situatie per 1 oktober zal zijn, dan zijn ze daar op aan te spreken als ze hier niet aan voldoen! Of heb jij soms belangen in UPC?

Nou inderdaad, helemaal mee eens. 1 oktober is 1 oktober, en als ik nu op mijn kalender kijk is het inmiddels al 4 oktober...
 
H

Haraldvdl

dvanhul zei:
Doe even normaal zeg! Als ik jouw een brief stuur dat ik vanaf een bepaalde datum iets aan jou ga leveren, is het niet jouw probleem of ik daartoe ook daadwerkelijk in staat ben, nietwaar? Als UPC een officiële brief stuurt met daarin hoe de situatie per 1 oktober zal zijn, dan zijn ze daar op aan te spreken als ze hier niet aan voldoen! Of heb jij soms belangen in UPC?

erwin969 zei:
Nou inderdaad, helemaal mee eens. 1 oktober is 1 oktober, en als ik nu op mijn kalender kijk is het inmiddels al 4 oktober...

1 oktober 3 oktober dat zijn streef data's. Dat wil niet meteen zeggen dat het dan al werkt. Ze hopen het wel maar ze kunnen het niet garanderen.
En nee ik heb geen belangen in UPC of wat dan ook. Zo gaat het gewoon de dat wereldje. Alles werkt met streef data's.

Ik werk zelf bij een IT bedrijf die ook voor een kleindeel ISP is en veel beheer doet voor grotere ISPs maar wij hebben deadline upc heeft een streef data. Die dekken zich in. Men kan niet altijd een deadline halen, want het gaat echt nooit 100% zoals het zou moeten lopen.

Ik denk als je in de wereld van IT zit en in de projecten kan je het misschien wel begrijpen. Dus begin niet meteen met heb je belangen in UPC ofzo want dat slaat nergens op.
 

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Mijn toverwoord: BELLEN!!!

En doorgeven. Ik kom er de laatste tijd te veel achter bij UPC dat ze veel dingen gewoon niet weten als je ze niet belt.

Dus BEL & MELD!!!

ps. MELD dan direct EPG probleem, zwartbeeld tijdens zappen, etc... (Heb ik ook al gedaan, maar meer meldingen is altijd goed!)
 

maartenv

Forum Gebruiker
Berichten
164
net wederom contact gehad met de helpdesk, daar werd medegedeeld dat deze zenders inderdaad worden toegevoegd middels een geautomatiseerd proces, maar dat op dit moment dit update proces niet werkt. De helpdesker gaf aan dat dit eind van de week opgelost zou moeten zijn.
Wat betreft franstalig zie ik alleen TV5 staan
 
Bovenaan