N
Nano2006
Krijg ik gisteren (vrijdag) een brief van UPC dat ik mijn Internet ÓF mijn telefonie abonnement zou hebben opgezegd en dat ik mijn modem terug moet sturen.
Leuke is: IK HEB HELEMAAL NIETS OPGEZEGD.
Dus ik gebeld met de helpdesk van UPC en die heeft mij verzekerd dat er in hun systeem helemaal niets voorkomt van een opzegging of iets dergelijks.
Nou jullie raden het natuurlijk al, NET NA DE SLUITINGSTIJD VAN UPC HELPDESK VANDAAG sodemieterd mijn internet verbinding er uit.
Ik dank UPC weer hartelijk het is de zoveelste fuckup van de afgelopen maanden op administratief gebied. Ik krijg er weer een punthoofd van. Die lui incasseren maar op een willekeurig tijdstip, als je dan met de acceptgiro betaald dan komt het bedrag van de maand er voor toch weer op de nieuwe factuur. Dus omdat wij één klein probleempje hadden met onze bankrekening hadden loopt het helemaal in het honderd... maar alleen bij UPC alle andere bedrijven die automatisch incasseren gaat het allemaal goed.
En nu dan weer dit..... aaarghhhh
Leuke is: IK HEB HELEMAAL NIETS OPGEZEGD.
Dus ik gebeld met de helpdesk van UPC en die heeft mij verzekerd dat er in hun systeem helemaal niets voorkomt van een opzegging of iets dergelijks.
Nou jullie raden het natuurlijk al, NET NA DE SLUITINGSTIJD VAN UPC HELPDESK VANDAAG sodemieterd mijn internet verbinding er uit.
Ik dank UPC weer hartelijk het is de zoveelste fuckup van de afgelopen maanden op administratief gebied. Ik krijg er weer een punthoofd van. Die lui incasseren maar op een willekeurig tijdstip, als je dan met de acceptgiro betaald dan komt het bedrag van de maand er voor toch weer op de nieuwe factuur. Dus omdat wij één klein probleempje hadden met onze bankrekening hadden loopt het helemaal in het honderd... maar alleen bij UPC alle andere bedrijven die automatisch incasseren gaat het allemaal goed.
En nu dan weer dit..... aaarghhhh
<kuch>