• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief "u heeft uw abonnement opgezegd"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nano2006
  • Startdatum Startdatum
N

Nano2006

Krijg ik gisteren (vrijdag) een brief van UPC dat ik mijn Internet ÓF mijn telefonie abonnement zou hebben opgezegd en dat ik mijn modem terug moet sturen.

Leuke is: IK HEB HELEMAAL NIETS OPGEZEGD.

Dus ik gebeld met de helpdesk van UPC en die heeft mij verzekerd dat er in hun systeem helemaal niets voorkomt van een opzegging of iets dergelijks.

Nou jullie raden het natuurlijk al, NET NA DE SLUITINGSTIJD VAN UPC HELPDESK VANDAAG sodemieterd mijn internet verbinding er uit.

Ik dank UPC weer hartelijk het is de zoveelste fuckup van de afgelopen maanden op administratief gebied. Ik krijg er weer een punthoofd van. Die lui incasseren maar op een willekeurig tijdstip, als je dan met de acceptgiro betaald dan komt het bedrag van de maand er voor toch weer op de nieuwe factuur. Dus omdat wij één klein probleempje hadden met onze bankrekening hadden loopt het helemaal in het honderd... maar alleen bij UPC alle andere bedrijven die automatisch incasseren gaat het allemaal goed.


En nu dan weer dit..... aaarghhhh
 
Hoi Nano,

Dat is inderdaad erg vervelend! Heb je vandaag nog contact gehad met de helpdesk?
Is het al weer aangesloten?
 
Kan ik vandaag met ze bellen dan? op het bandje van UPC kreeg ik te horen dat ze op zondag niet open zijn... zal het dan toch maar eens proberen.

Mijn internet doet het dus nog steeds niet. Heb op advies van iemand anders het modem maar even van het stroom gehaald voor langere tijd (30 min. + ).

Aan de andere kant, nu kan ik een keer gebruik maken van T-Mobile internet :( <kuch>
 
Nou ik heb gebeld en de meneer aan de telefoon kon mij melden dat ze fiber power 90 gaan aansluiten bij mij.... Mooi maar dat heb ik al (en ook op snelheid getest natuurlijk) sinds juni van dit jaar ongeveer.

Mijn modem is dus uit het systeem verwijdert en moet er weer in gezet worden maar dit kan morgen pas opgepakt worden. Betekend dus dat ik het hele weekend geen internet heb behalve dan mijn laptop met UMTS/HSDPA maar de rest van de familie hier heeft niks. Plus mijn bedrijf aan huis krijgt nu geen e-mail meer binnen omdat wij onze eigen exchange server draaien :(

Nou hopen dat ze het snel op kunnen lossen, ik begrijp weer niet waarom dit heeft kunnen gebeuren.....
 
Nano2006 zei:
Nou ik heb gebeld en de meneer aan de telefoon kon mij melden dat ze fiber power 90 gaan aansluiten bij mij.... Mooi maar dat heb ik al (en ook op snelheid getest natuurlijk) sinds juni van dit jaar ongeveer.

Mijn modem is dus uit het systeem verwijdert en moet er weer in gezet worden maar dit kan morgen pas opgepakt worden. Betekend dus dat ik het hele weekend geen internet heb behalve dan mijn laptop met UMTS/HSDPA maar de rest van de familie hier heeft niks. Plus mijn bedrijf aan huis krijgt nu geen e-mail meer binnen omdat wij onze eigen exchange server draaien :(

Nou hopen dat ze het snel op kunnen lossen, ik begrijp weer niet waarom dit heeft kunnen gebeuren.....

Geen mogelijkheid om dat even doortelussen op die laptop, kabeltje of wifi kaart??
 
dan moet ik de MX records aanpassen, de verbinding valt wel eens weg en dan heb ik een nieuw ip adres dat wordt dus helemaal niks :)

Ik kreeg een sms van UPC dat mijn problemen opgelost zouden zijn. Nou niets is minder waar dus ik een sms teruggestuurd. Wordt ik gebeld door UPC krijg ik niks te horen (3x).

Daarna zelf maar weer gebeld, ahhh ik zie dat het gaat om uw 2e lijn die is opgezegd (mijn zakelijke lijn die ook op briefpapier, visitekaartjes etc etc etc staat gedrukt) toen begon mijn geduld toch wel aardig op te raken. Maar dat KOMT GOED HOOR MIJNHEER.

Ik zeg maar waarom krijg ik een sms als het niet is opgelost... ja dat kwam omdat ze er wel al wat aan gedaan hebben...

Naja goed ik wacht het maar af.....
 
Als ik jou was zou ik een PB/mail sturen naar UPC Webcare hier op het forum, zie https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Zij kunnen je goed helpen, of in ieder geval kijken of een en ander nu goed wordt opgepakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee het werkt nog steeds niet allemaal vage trucjes uitgehaald op verzoek van UPC maar niets werkt. Nieuw pakket opgehaald etc. etc. etc. maar het is een drama. Krijg ik net een sms van een maat van mij uit Amsterdam met EXACT hetzelfde probleem!!! die kreeg ook een brief en heeft niets meer!

Ze hebben het gegooid op het feit dat er automatische incasso's niet goed zijn gegaan, dat klopt maar ikw eet niet waarom want ik heb gewoon saldo. En ik heb dan ook DIRECT dat ik zag dat het automatisch niet ging via de MIJN UPC betaald. Ze zeggen ook dat ik geen openstaande rekeningen heb.

Ik vermoed dat er meer aan de hand is nudat ook een vriend van mij hetzelfde probleem heeft!
 
Nou ze hebben het voor elkaar gekregen om 10mbit aan te sluiten voor me, telefonie doet het helemaal nog niet en men heeft mij verzekert (net als de afgelopen 5 dagen) dat binnen 72 uur mijn volle snelheid er weer op zit......

Ergens ben ik er zooooo vreselijk klaar mee....
 
Terug
Bovenaan