- Berichten
- 5.048
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Verleden: Op 22 mei gebeld met @Home over een defekte smartcard. Zou worden opgestuurd zonder verdere kosten (prima!). Op mijn vraag wat te doen met de oude tvhome-smartcard kwam er als antwoord: Gooi maar weg want deze wordt toch gedeactiveerd. Paar weken later (6 juni) de nieuwe smartcard ontvangen en deze werkt prima. Vandaag (25 sep) een brief van @Home gekregen waarom deze tvhome smartcard nog niet was terug gestuurd. Kompleet met zinnen als "Zijn wij genoodzaakt om de vordering onmiddellijk en zonder nadere kennisgeving uit handen te geven. Hierbij zullen behalve de vervangingswaarde van de toegangskaart van 34.95 ook alle gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten aan u worden doorbelast". Als klapper het telnr wat je kon bellen: 0800-0078. Dat is volgens mij het oude tvhome nr wat niet meer aktief is. Nooit eerder een of andere herinnering gekregen sinds mei. Even gebeld naar een werkend nr van onze kabelboer en het blijkt een foutje te zijn van Ziggo. De brief was niet voor mij bedoeld en er zou komende dagen een excuusbrief komen. Gelukkig heb ik de oude 'toegangskaart' nog dus ik houd het maar even in de gaten... Van mij mogen ze de 'toegangskaart' hebben. Beetje slordig blijft het wel...
Gert.
Gert.

?