P
padjeII
Ik kreeg vandaag 10 maart 2009 netjes een brief, gemaakt op 9 maart 2009, dat ze morgen 11 maart 2009 de HD boxen gaan updaten. Ik vind het erg netjes zo bericht te ontvangen. Het feit dat ze dit nu zo doen itt andere updates....is het een grote update dan? Mensen die hier iets over weten?
BEn benieuwd wat er gaat gebeurren.
BEn benieuwd wat er gaat gebeurren.







