• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

BRIEF - 11-03-2009 Firmware update HD mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter padjeII
  • Startdatum Startdatum
P

padjeII

Ik kreeg vandaag 10 maart 2009 netjes een brief, gemaakt op 9 maart 2009, dat ze morgen 11 maart 2009 de HD boxen gaan updaten. Ik vind het erg netjes zo bericht te ontvangen. Het feit dat ze dit nu zo doen itt andere updates....is het een grote update dan? Mensen die hier iets over weten?

BEn benieuwd wat er gaat gebeurren.
 
padjeII zei:
Ik kreeg vandaag 10 maart 2009 netjes een brief, gemaakt op 9 maart 2009, dat ze morgen 11 maart 2009 de HD boxen gaan updaten.

Ben ook benieuwd, maar geen brief gekregen (wel dezelfde regio)
 
Als ze iedere keer een brief gaan sturen, wanneer die mediabox geupdate wordt, dan wordt TNT nog een rijk bedrijf! ;D

Praktisch iedere keer als ik dat 'ding' uitzet, meent hij te moeten updaten o.i.d. :o
 
cornelisvandenberg zei:
Dat is geen echte update, dan is de box vastgelopen of er is iets anders mis. :(

Dat er iets mis is, dat is wel duidelijk .. Ach, het zal mijn tijd wel duren (tot 08-08-09). We sturen de handel t.z.t. toch compleet weer terug allemaal :)

Heb namelijk op dit moment de buik weer een beetje vol van dat UPC, met 25Mb internet, waarbij je blij mag zijn als je nog geneens de helft haalt qua snelheid, een mediabox die een hele goede poging doet met het immiteren van een F16 straaljager, en een Nederland 1 die analoog in alle talen schijnt te moeten zwijgen :D
 
Jammer dat jij in elk topic je gal moet spuwen... Zeg het boeltje nu direct op, betaal de afkoopsom die er aan gekoppeld is en je bent van dat enorm lastige bedrijf af.

Iemand begint over de updates voor HD boxen in sommige regio's, en jij smijt er weer zo'n sneer tegenaan over hoe k*t UPC wel niet is, nog off-topic ook. Get a real life! :gestoord2:

Maargoed, dat is al vaker gezegd.

@@ Topic: Ik woon niet in die regio, maar ben wel erg benieuwd naar de veranderingen. Keep us posted! :)
 
Geen verdere info betreffende de update ?
Alleen maar dat ie er aan komt ?

@UPC Medewerkers:
Bestaat er niet ergens iets van changelog van alle FW versies die uit komen ?
 
Terug
Bovenaan