Jordy-Ziggo
Webcare Ziggo
- Berichten
- 1.043
We hebben de bootfile voor de Cisco EPC3925 aangepast. Met de nieuwe bootfile wordt het mogelijk om je modem in bridge mode te zetten. Als je het modem reset wordt de nieuwe bootfile automatisch ingeladen.
In de GUI van het modem kan je bridge mode aanzetten.
Klik het tabblad ‘administration’ aan en kies bij ‘working mode’ voor ‘Bridged Only’. Zodra je de instellingen opgeslagen hebt staat het modem in bridge mode.
Om bridge mode weer uit te schakelen moet je inloggen op het modem via 192.168.100.1 omdat de gateway in bridge mode is uitgeschakeld. Je kan ook de reset knop achterop de Cisco EPC3925 minstens 10 seconden ingedrukt houden(bijvoorbeeld met een paperclip). Dan is bridge mode weer gedeactiveerd als het modem opgestart is.
Bridge mode is nu nog niet geactiveerd op de TWG850 en TWG870, dit gaat wel komen.
Mod edit:
Plaatje togevoegt.
In de GUI van het modem kan je bridge mode aanzetten.
Klik het tabblad ‘administration’ aan en kies bij ‘working mode’ voor ‘Bridged Only’. Zodra je de instellingen opgeslagen hebt staat het modem in bridge mode.
Om bridge mode weer uit te schakelen moet je inloggen op het modem via 192.168.100.1 omdat de gateway in bridge mode is uitgeschakeld. Je kan ook de reset knop achterop de Cisco EPC3925 minstens 10 seconden ingedrukt houden(bijvoorbeeld met een paperclip). Dan is bridge mode weer gedeactiveerd als het modem opgestart is.
Bridge mode is nu nog niet geactiveerd op de TWG850 en TWG870, dit gaat wel komen.
Mod edit:
Plaatje togevoegt.
Laatst bewerkt door een moderator:
na de reset kan ik niet meer de modem in ( ben het wachtwoord vergeten 