M
mr.president
Mijn UPC internet verbinding werkte afgelopen vrijdag (3-7-2015) opeens ook niet meer, komt wel eens vaker voor dus Thomson UPC modem en Asus router herstart aangezien dat altijd de issues fixed, helaas dit keer niet. Zaterdag morgen maar weer opgepakt, ik kwam er al snel achter dat de bridge modus uitstond en het kabel modem weer op Legacy RG IPv4 mode stond. Dat is vreemd, modem stond toch echt in bridge mode. Screenshots maar eens opgezocht en ja hoor, de settings zijn aangepast. Dus bridge mode maar weer gekozen en het modem in de reboot maar nog steeds geen bridge mode. Na wat prutsen niet de bridge mode kunnen inschakelen, dus de helpdesk gebeld, vanaf afstand konden ze dit aanpassen was de reactie. Na 45min werk melde de helpdesk dat ze de bridge mode ook niet konden inschakelen. Test het over een paar dagen nog maar een keer was de reactie.
Nu komt het, belde er een klant van mij, ik heb geen internet meer. Ik weet dat hij ook bridge mode gebruikt dus maar eens naar hem toe gegaan en ja hoor, ook daar was de bridge mode uitgeschakeld en kon ik hem niet meer inschakelen.
Uiteindelijk helpdesk wederom gebeld en verhaal uitgelegd. Er waren nog geen andere meldingen binnengekomen over dit probleem, jawel melde ik, twee vandaag
Mijn modem zou stuk zijn en ik krijg een nieuwe afgestuurd. Ik wacht dit de komende dagen even af maar het is een vreemd verhaal.
Wat ik denk, bridge mode wordt door Ziggo actief uitgeschakeld. Of dit nu bewust is of een foutje, dat moet nog blijken.
Waar ik nieuwsgierig naar ben, zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Nu komt het, belde er een klant van mij, ik heb geen internet meer. Ik weet dat hij ook bridge mode gebruikt dus maar eens naar hem toe gegaan en ja hoor, ook daar was de bridge mode uitgeschakeld en kon ik hem niet meer inschakelen.
Uiteindelijk helpdesk wederom gebeld en verhaal uitgelegd. Er waren nog geen andere meldingen binnengekomen over dit probleem, jawel melde ik, twee vandaag

Mijn modem zou stuk zijn en ik krijg een nieuwe afgestuurd. Ik wacht dit de komende dagen even af maar het is een vreemd verhaal.
Wat ik denk, bridge mode wordt door Ziggo actief uitgeschakeld. Of dit nu bewust is of een foutje, dat moet nog blijken.
Waar ik nieuwsgierig naar ben, zijn er nog meer mensen met dit probleem?
