E
EdwinN
Hallo,
Vandaag door Ziggo mijn Cisco modem in bridge mode laten zetten zodat mijn Netgear R7000 het centrale beheerpunt is voor mijn netwerk.
Hoe kan ik controleren dat het Ziggo modem ook daadwerkelijk in Bridge mode staat?
Ik moet nog steeds portforwarding instellen op het Ziggo modem voor de devices die ik thuis wil bereiken van buiten af. Ook kan ik alle instellingen nog wijzigen, WiFi aan/uit etc. Ik verwachte dat mijn R7000 het WAN-IP adres van Ziggo zou krijgen. Dat staat nog steeds ingesteld als voor de omzetting naar Bridge mode. Zowel modem en Router zijn opnieuw gestart.
Ook kan ik mijn router nog steeds niet remote beheren. Dit zou alleen kunnen als het Ziggo modem in Bridge mode staat.
Daarom twijfel ik of het modem in Bridge mode staat.
Benieuwd naar jullie antwoorden of een beschrijving hoe Bridhe mode werkt en goed is in te stellen.
Alvast bedankt.
Vandaag door Ziggo mijn Cisco modem in bridge mode laten zetten zodat mijn Netgear R7000 het centrale beheerpunt is voor mijn netwerk.
Hoe kan ik controleren dat het Ziggo modem ook daadwerkelijk in Bridge mode staat?
Ik moet nog steeds portforwarding instellen op het Ziggo modem voor de devices die ik thuis wil bereiken van buiten af. Ook kan ik alle instellingen nog wijzigen, WiFi aan/uit etc. Ik verwachte dat mijn R7000 het WAN-IP adres van Ziggo zou krijgen. Dat staat nog steeds ingesteld als voor de omzetting naar Bridge mode. Zowel modem en Router zijn opnieuw gestart.
Ook kan ik mijn router nog steeds niet remote beheren. Dit zou alleen kunnen als het Ziggo modem in Bridge mode staat.
Daarom twijfel ik of het modem in Bridge mode staat.
Benieuwd naar jullie antwoorden of een beschrijving hoe Bridhe mode werkt en goed is in te stellen.
Alvast bedankt.