• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brein start procedure tegen betaalde usenetprovider

  • Onderwerp starter Onderwerp starter René
  • Startdatum Startdatum

René

Moderator
Berichten
10.052
Internet
  1. Plinq
Net zoals dat in de voorgaande jaren al verschillende malen gebeurde, maakt Brein opnieuw bekend dit jaar auteursrechteninbreuk op usenet fel te gaan bestrijden. "In voorgaande jaren richtten we ons toch meer op veelgebruikte protocollen als Bittorrent. Nu zijn de usenetresellers, -providers en -portals aan de beurt", aldus directeur Tim Kuik van Brein tegenover Tweakers.net. Om te bewijzen dat het dit keer menens is, laat hij weten dat er inmiddels al een dagvaarding loopt tegen een betaalde usenetprovider. Hij weigert echter te zeggen om welke payserver het gaat

bron: https://tweakers.net/nieuws/64804/brein-start-procedure-tegen-betaalde-usenetprovider.html

Zeer benieuwd wat hier uit gaat komen.
 
Tja, wat moet ik hier van denken.... Zolang er geen methodes zijn dat ik voor een bepaald (redelijk) bedrag per maand nieuwe films kan kijken via het internet ben ik het er totaal niet mee eens. Laat ze daar eerst eens een oplossing voor bedenken. :-\
 
Nee, Timmetje is in z'n jeugd vaak gepest. Zoals je wellicht weet wordt iemand die gepest is een pestkop; nu wordt heel internettend/downloadend Nederland door hem gepest.

Zouden wij later misschien zijn kinderen mogen pesten? :o
 
sylvester(rr) zei:
Zouden wij later misschien zijn kinderen mogen pesten? :o
We kunnen beter als internettend/downloadend Nederland met elkaar een inventieve manier verzinnen om hem eens goed terug te pakken zodat hij voor eens en voor altijd stopt met zijn pesterijakties ;D
 
wat zal het rustig worden als hij ze zin krijg dan ken je wel alles opdoeken toch >:(
 
Welke payserver hebben ze op de korrel? Gokje op Eweka? Nergens op gebaseerd hoor maar puur speculatie.
 
Dat vermoed ik ook, eweka. Als je aan usenet denkt komt die naam als eerste naar boven.
Of zouden ze eerst een kleine speler proberen? Om te kijken hoe dat gaat.
 
Gezien de hoogmoedswaanzin van Timmetje zal ie gelijk gaan voor een grote vis vermoedt ik.
 
Ik gok op een kleintje. Dan weet Kuik zeker dat er niet veel geld beschikbaar is voor (langdurige) juridische procedures. Zo heeft die sneak in het verleden het ook vaak met P2P sites geflikt...
 
Terug
Bovenaan