René
Moderator
- Berichten
- 10.052
- Internet
- Plinq
Net zoals dat in de voorgaande jaren al verschillende malen gebeurde, maakt Brein opnieuw bekend dit jaar auteursrechteninbreuk op usenet fel te gaan bestrijden. "In voorgaande jaren richtten we ons toch meer op veelgebruikte protocollen als Bittorrent. Nu zijn de usenetresellers, -providers en -portals aan de beurt", aldus directeur Tim Kuik van Brein tegenover Tweakers.net. Om te bewijzen dat het dit keer menens is, laat hij weten dat er inmiddels al een dagvaarding loopt tegen een betaalde usenetprovider. Hij weigert echter te zeggen om welke payserver het gaat
bron: https://tweakers.net/nieuws/64804/brein-start-procedure-tegen-betaalde-usenetprovider.html
Zeer benieuwd wat hier uit gaat komen.
bron: https://tweakers.net/nieuws/64804/brein-start-procedure-tegen-betaalde-usenetprovider.html
Zeer benieuwd wat hier uit gaat komen.



