• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

brein-haalt-illegale-sites-neer-in-vs

  • Onderwerp starter Onderwerp starter geen verstand van zaken
  • Startdatum Startdatum
G

geen verstand van zaken

https://www.duken.nl/nieuws/brein-haalt-illegale-sites-neer-in-vs.html

De gevolgen van het verlies van BREIN worden hiermee teniet gedaan,

Brein haalt illegale sites neer in VS
De stichting Brein heeft afgelopen week in samenwerking met de Motion Picture Association of America (MPAA) twaalf illegale websites in de Verenigde Staten ontoegankelijk gemaakt. Dit maakte Brein, die opkomt voor de belangen van de entertainmentindustrie, donderdag bekend.

Eind vorig jaar haalde Brein via de hosting providers al 29 sites in de VS neer. Toen ging het om websites die links naar 'streams' publiceerden. Afgelopen week ging het om bittorrent sites die structureel links naar inbreukmakende bestanden plaatsten
Eerder deze maand haalde Brein naar aanleiding van informatie van de MPAA 39 sites in Nederland uit de lucht. Die plaatsten eveneens links naar filmstreams. Vorig jaar zijn op sommatie van Brein in totaal 665 sites en servers ontoegankelijk gemaakt. Behalve in Nederland en de VS ging het om sites in Duitsland, Frankrijk, Engeland, Luxemburg, Denemarken, Canada, Litouwen, Hongarije, Oekraïne, Israël en Maleisië.

„Er komen wel nieuwe sites bij, maar wij halen die steeds sneller neer zodat ze niet groot kunnen groeien”, aldus Breindirecteur Tim Kuik. „Ons doel is de bereikbaarheid van illegale sites te belemmeren zodat internetters liever legale platforms gaan gebruiken.”






Zie link voor verder info

bron: www.Telegraaf.nl
 

Bijlagen

  • brein-homer.jpg
    brein-homer.jpg
    7 KB · Weergaven: 28
gaappppppppppppppp ::)

breinloos, 45 site weer terug...........
nutteloze stichting

al die pers berichten zijn allemaal geblazen lucht....
ik wil wel eens bewijs zien..800 sites down.
 
upc09 zei:
gaappppppppppppppp ::)

breinloos, 45 site weer terug...........
nutteloze stichting

al die pers berichten zijn allemaal geblazen lucht....
ik wil wel eens bewijs zien..800 sites down.

Denk dat je eerst moet lezen, voordat je een oordeel velt.

https://www.duken.nl/nieuws/the-pirate-bay-gaat-platenindustrie-te-lijf.html

Onderaan deze bladzijde staan meerdere onderwerpen.

Persoonlijk heb ik niet zo'n moeite het tegeloven, gezien de reputatie van
dit stuk venijnige schorum.
Dat hij nu samenspant met die Yanken organisatie maakt hem destegevaarlijker.
 
IS gewoon ook nutteloos wat brein doet, en ik vind het helemaal tegek voor worden dat een stichting dit allemaal mag doen, ga ik ook maar eens een stichting opzetten (stichting devil-strike.net) ofzo en dit soort dingen doen, scheint toch allemaal temogen in nl.

En zoals zovaak 1 plat 10 terug in de plaats.
 
geen verstand van zaken zei:
Persoonlijk heb ik niet zo'n moeite het tegeloven, gezien de reputatie van
dit stuk venijnige schorum.

Je hoort alleen niets over de 'verloren zaken'.
Die aantallen zijn vele malen groter, maar die komen natuurlijk niet in de publiciteit :)
 
Brammetjee zei:
Je hoort alleen niets over de 'verloren zaken'.
Die aantallen zijn vele malen groter, maar die komen natuurlijk niet in de publiciteit :)

Jawel die zijn er plentie, kijk maar is op www.rechtspraak.nl

Ik heb wel is een keertje een programma laten draaien dat op
IP of URL kan zoeken en een plot maakt van de lokatie, verbaasde me zeer
tezien dat brein in de USA vertoefde, als dat nog steeds het geval is,
verbaast me de samenwerking niet.
Dat is niet het enige, mensen die misschien mogelijkiets gedaan zouden kun-
nen hebben waarvan brein vind dat het niet mag, worden de duimschroeven
hard aangedraaid.

Dwangsommen, afkoop sommen, wat me echter ook hierbij weer verbaast is
waar gaat dat geld heen, wie maakt er goede sier mee??
Ons aller dioxine kuikentje?
 
geen verstand van zaken zei:
Jawel die zijn er plentie, kijk maar is op www.rechtspraak.nl

Maar die worden niet breed in de 'grote' media weergegeven. Alleen de gewonnen zaken en dat is toch maar een druppel op de gloeiende plaat.
 
Terug
Bovenaan