• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Break it 4ever !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Eddeped
  • Startdatum Startdatum
E

Eddeped

Hoi,

Ben ik lekker bezig met het spelletje BREAKIT .... hangt er een balletje achter de muur ..... nou die komt er nooit meer achter vandaan ....
Gaf die muur nu ook maar punten .... :(

break4ever.gif


hoe kan ik nu een screenshot toevoegen ?

https://download.eddeped.com/images/break4ever.gif

Ah, de steentjes breken dan toch na 15 minuten ......

https://download.eddeped.com/images/break4ever-go.gif


hahahahhaa
... maar kost helaas wel een leven :(
 
Terug
Bovenaan