B
bas78
Hallo,
Sinds een tijdje heb ik internet via de HB nu is het zo dat alles intern super werkt, echter naar buiten toe is het soms verbinding soms niet dan snel en dan weer langzaam, ik irriteer me er mateloos aan.
Ook als ik de computer bekabeld aansluit op HB, het komt dus echt ergens door de verbinding met UPC.
Komt dit vaker voor? en Wat zou ik hier aan kunnen doen?
De helpdesk bellen heeft geen zin.
Alvast bedankt.
Sinds een tijdje heb ik internet via de HB nu is het zo dat alles intern super werkt, echter naar buiten toe is het soms verbinding soms niet dan snel en dan weer langzaam, ik irriteer me er mateloos aan.
Ook als ik de computer bekabeld aansluit op HB, het komt dus echt ergens door de verbinding met UPC.
Komt dit vaker voor? en Wat zou ik hier aan kunnen doen?
De helpdesk bellen heeft geen zin.
Alvast bedankt.