Box zegt dat ik geen abo heb (heb ik wel!!)

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Okee, ik heb 2 weken gelden UPC Digital + Cinenova afgesloten. De eerste 2 weken geen problemen. Nu zijn gisteren echter de 2 'vrije' kijkweken afgelopen en moest ie echt overgaan op mijn abo, maar het noodlot sloeg toe!!!

Geen beeld, het enige wat ik kreeg was: 'Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnemnet, blah blah'.

Ik aan het bellen geslagen met 0900 1580. En het was een fout van hun en het zou opgelost worden, Binnen een kwartier... Mooi niet! Dus na meedere malen bellen wordt mij doodleuk verteld dat ik moet wachten tot 18.00 uur vrijdagavond en dat alles dan misschien weer zou werken.

Maar ik geloof er niet echt in. En dan gaan ze als het niet werkt mijn smartcard ruilen (waar volgens mij nooit wat mee mis kan wezen...)

Heeft iemand nog tips wat ik kan doen? Of wat ik aan de helpdesk kan vragen als alles om 18.00 vanavond niet werkt???
 
Nog een keer bellen en hopen dat je een medewerker krijgt die wel iets wil doen. Want dit is volgens mij meer zo van ik weet het niet ben om 18:00 afgewerkt. Belt wel terug als er andere zitten dan heb ik dat gezeur niet aan men broek.

Als je dezelfde weer aan de lijn krijgt moet je hem naar zijn naam vragen zodat je een andere medewerker kan inlichten wie je geholpen heeft en vanavond eventueel weer naar die persoon kan vragen.

Anders is het ook handig als je een klacht wilt indienen.
 
waterstof zei:
En dan gaan ze als het niet werkt mijn smartcard ruilen (waar volgens mij nooit wat mee mis kan wezen...)

Smartcard??

Ik heb ook DTV maar echt geen smartcard hoor (en ja ik heb ook een cinenova abo).
Zover ik weet doen ze dit remote en wordt er helemaal geen smartcard gebruikt in de DTV, althans hier niet.
 
Motorola box maakt geen gebruik van smartcard, Weet niet welke box hij gebruikt zal wel een Sagem o.i.d. zijn
 
Ik heb idd een Sagem en dus een smartcard!

Maar goed, alles werkt weer... kijken voor hoelang :P
 
Terug
Bovenaan