waterstof
Forum Gebruiker
- Berichten
- 921
Okee, ik heb 2 weken gelden UPC Digital + Cinenova afgesloten. De eerste 2 weken geen problemen. Nu zijn gisteren echter de 2 'vrije' kijkweken afgelopen en moest ie echt overgaan op mijn abo, maar het noodlot sloeg toe!!!
Geen beeld, het enige wat ik kreeg was: 'Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnemnet, blah blah'.
Ik aan het bellen geslagen met 0900 1580. En het was een fout van hun en het zou opgelost worden, Binnen een kwartier... Mooi niet! Dus na meedere malen bellen wordt mij doodleuk verteld dat ik moet wachten tot 18.00 uur vrijdagavond en dat alles dan misschien weer zou werken.
Maar ik geloof er niet echt in. En dan gaan ze als het niet werkt mijn smartcard ruilen (waar volgens mij nooit wat mee mis kan wezen...)
Heeft iemand nog tips wat ik kan doen? Of wat ik aan de helpdesk kan vragen als alles om 18.00 vanavond niet werkt
Geen beeld, het enige wat ik kreeg was: 'Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnemnet, blah blah'.
Ik aan het bellen geslagen met 0900 1580. En het was een fout van hun en het zou opgelost worden, Binnen een kwartier... Mooi niet! Dus na meedere malen bellen wordt mij doodleuk verteld dat ik moet wachten tot 18.00 uur vrijdagavond en dat alles dan misschien weer zou werken.
Maar ik geloof er niet echt in. En dan gaan ze als het niet werkt mijn smartcard ruilen (waar volgens mij nooit wat mee mis kan wezen...)
Heeft iemand nog tips wat ik kan doen? Of wat ik aan de helpdesk kan vragen als alles om 18.00 vanavond niet werkt
