G
goofy4all
Al enige weken heb ik een UPC DVR Box in mijn bezit.
Wat mij is opgevallen is dat de box iedere keer nadat deze aan is geweest, +- 30 minuten na het uitschakelen, automatisch opnieuw op gaat starten. Het schermpje wordt dan zwart, hij start opnieuw en komt weer terug op de klok.
Ook gebeurt het dat de ventilator na het opnemen oneindig op de actieve stand blijft draaien.
Hebben meer mensen deze problemen?
Wat mij is opgevallen is dat de box iedere keer nadat deze aan is geweest, +- 30 minuten na het uitschakelen, automatisch opnieuw op gaat starten. Het schermpje wordt dan zwart, hij start opnieuw en komt weer terug op de klok.
Ook gebeurt het dat de ventilator na het opnemen oneindig op de actieve stand blijft draaien.
Hebben meer mensen deze problemen?
) reden.