Mijn box komt soms vanzelf tot leven... Hij staat dan in standby (geen tijd te zien) en dan ineens beginnen die '#'-jes van links naar rechts te lopen. Dat duurt even en dan staat de tijd in de display. Na een tijdje verdwijnt de tijd weer (diepe standby denk ik).
Zijn er meerdere mensen die dit hebben en wat doet de box?
Zijn er meerdere mensen die dit hebben en wat doet de box?


