M
maikensteef
Goedenavond,
Ik heb een probleem, eerst een situatieschets:
- On demand en UItzending gemist werkt niet, meerdere malen gebeld. Ligt niet aan UPC maar aan storing..
- Vorige week werd ik gebeld door UPC. Probleem is erkend en UPC wil oplossing aanbieden.
- Oplossing: mijn oude box inruilen voor een nieuwe DVR box. Kost niets. Behalve de maandkosten gaan van 2,17 naar 8.99! Ikvind dit geen oplossing en hoef de box niet, ik krijg eerst een bevestigingsbrief.
- Geen bevestigingsbrief ontvangen, wel de box, niet kunnen weigeren want het is bij de buren bezorgt.
- UPC gebeld, ja alles is hier fout gegaan... ik word doorverbonden... met een afdeling die gesloten is!
- Nieuwe box nu nog lekker in de doos om te retourneren echter... oude (huidige) box heeft nu geen beeld meer!
- vandaag weer gebeld, oude abb. wordt hersteld en oude box weer als actief, VANAF DINSDAG!!
Mij is gezegd dat UPC weer 'iets' moet activeren. Dat kon de dame in kwestie niet en alle andere hebben inmiddels weekend.
Ik ben Sport1 abbonee en heb mijn weekend voor morgen geblokt want er komen 2 topwedstrijden in Engeland. Heerlijk! Maar dit gaat nu niet door...
Kan ik zelf ook iets regelen dat de box alsnog gaat werken, immers toen ik het voor het eerst aansloot hoefde ik ook niet op UPC te wachten, ik kon meteen kijken...
Ik zou morgen graag voetbal kijken, zou iemand mij kunnen helpen
Ik heb een probleem, eerst een situatieschets:
- On demand en UItzending gemist werkt niet, meerdere malen gebeld. Ligt niet aan UPC maar aan storing..
- Vorige week werd ik gebeld door UPC. Probleem is erkend en UPC wil oplossing aanbieden.
- Oplossing: mijn oude box inruilen voor een nieuwe DVR box. Kost niets. Behalve de maandkosten gaan van 2,17 naar 8.99! Ikvind dit geen oplossing en hoef de box niet, ik krijg eerst een bevestigingsbrief.
- Geen bevestigingsbrief ontvangen, wel de box, niet kunnen weigeren want het is bij de buren bezorgt.
- UPC gebeld, ja alles is hier fout gegaan... ik word doorverbonden... met een afdeling die gesloten is!
- Nieuwe box nu nog lekker in de doos om te retourneren echter... oude (huidige) box heeft nu geen beeld meer!
- vandaag weer gebeld, oude abb. wordt hersteld en oude box weer als actief, VANAF DINSDAG!!
Mij is gezegd dat UPC weer 'iets' moet activeren. Dat kon de dame in kwestie niet en alle andere hebben inmiddels weekend.
Ik ben Sport1 abbonee en heb mijn weekend voor morgen geblokt want er komen 2 topwedstrijden in Engeland. Heerlijk! Maar dit gaat nu niet door...
Kan ik zelf ook iets regelen dat de box alsnog gaat werken, immers toen ik het voor het eerst aansloot hoefde ik ook niet op UPC te wachten, ik kon meteen kijken...
Ik zou morgen graag voetbal kijken, zou iemand mij kunnen helpen
