• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Box opnieuw activeren, nu geen beeld... geen voetbal...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maikensteef
  • Startdatum Startdatum
M

maikensteef

Goedenavond,

Ik heb een probleem, eerst een situatieschets:

- On demand en UItzending gemist werkt niet, meerdere malen gebeld. Ligt niet aan UPC maar aan storing..
- Vorige week werd ik gebeld door UPC. Probleem is erkend en UPC wil oplossing aanbieden.
- Oplossing: mijn oude box inruilen voor een nieuwe DVR box. Kost niets. Behalve de maandkosten gaan van 2,17 naar 8.99! Ikvind dit geen oplossing en hoef de box niet, ik krijg eerst een bevestigingsbrief.
- Geen bevestigingsbrief ontvangen, wel de box, niet kunnen weigeren want het is bij de buren bezorgt.
- UPC gebeld, ja alles is hier fout gegaan... ik word doorverbonden... met een afdeling die gesloten is!
- Nieuwe box nu nog lekker in de doos om te retourneren echter... oude (huidige) box heeft nu geen beeld meer!
- vandaag weer gebeld, oude abb. wordt hersteld en oude box weer als actief, VANAF DINSDAG!!

Mij is gezegd dat UPC weer 'iets' moet activeren. Dat kon de dame in kwestie niet en alle andere hebben inmiddels weekend.
Ik ben Sport1 abbonee en heb mijn weekend voor morgen geblokt want er komen 2 topwedstrijden in Engeland. Heerlijk! Maar dit gaat nu niet door...

Kan ik zelf ook iets regelen dat de box alsnog gaat werken, immers toen ik het voor het eerst aansloot hoefde ik ook niet op UPC te wachten, ik kon meteen kijken...

Ik zou morgen graag voetbal kijken, zou iemand mij kunnen helpen???
 
(Her)activatie van je oude mediabox kan alleen door UPC.
Zelf kun je niets doen.
 
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem: anderhalve week geleden kreeg ik een DVR waar ik helemaal niet om had gevraagd. IK heb direct naar UPC gebeld en ze zeiden dat ik hem gewoon terug kon sturen; dit was op dinsdag 4 december. Maar op zaterdag 8 december had ik opeens geen een zender meer op mijn Mediabox. Gebeld met UPC en na 3 drie dagen zou ik weer beeld hebben. Woensdag nog niets, weer gebeld, donderdag weer niets, weer gebeld, vrijdag weer niets weer gebeld.
En zaterdag kreeg ik weer een DVR thuisgestuurd. Weer teruggestuurd en weer gebeld, de volgende dag zou ik beeld hebben. Zondag ochtend nog steeds geen beeld en weer gebeld, nu bleek dat er geen Mediabox in hun systeem staat, maar een DVR. Dat gaan ze als het goed is rechtzetten en binnen 24 uur zal mijn Mediabox het zeker doen.

Het is nu inmiddels zondagavond en nog steeds geen beeld, ik ben bang dat ik morgen nog geen beeld heb en weer zal moeten met de kl... firma.
 
Terug
Bovenaan