• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Box Blijvend In Doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
126
met mijn goedkopere abbo heb ik ineens een "onbruikbare" mediabox in huis. Tenminste, als dat in de DigitaleTV doos zit.
Stel nu dat ik dat ding terugstuur, zouden ze dan ook mijn abbo aan gaan passen? ( da's nou net niet wat ik wil )
 
lol, neen

ik verkeerde in de belachelijke situatie dat ik van een alles-in-1-banaanbieding gebruik moest maken om maandelijks MINDER te kunnen betalen dan dat ik betaalde voor mijn analogeTV+Internet-abbo.

VoIP+DigiTV worden hier absoluut niet gebruikt. Gewoon geen telefoon aansluiten lukt me wel, maar wat moet ik nou met die DigiTV doos(+inhoud)?
 
Nu is het me inderdaad duidelijk :)
Het lijkt me dan inderdaad verstandig de box blijvend in de doos te houden en in de berging te zetten tot het eventuele einde van het contract, want het gevaar zit er dan inderdaad in dat als je hem terugstuurd het abonement weer wordt aangepast.
 
Ik zou wel even controleren of alles in de doos zit wat er in hoort te zitten.
 
farlakes zei:
ik verkeerde in de belachelijke situatie dat ik van een alles-in-1-banaanbieding gebruik moest maken om maandelijks MINDER te kunnen betalen dan dat ik betaalde voor mijn analogeTV+Internet-abbo.

VoIP+DigiTV worden hier absoluut niet gebruikt. Gewoon geen telefoon aansluiten lukt me wel, maar wat moet ik nou met die DigiTV doos(+inhoud)?
Nu maak je me toch wel een beetje nieusgierig hoe het kan dat een pakket goedkoper is dan internet+analoog?. Ik zie het al, dat is zeker die speciale aanbieding van 40 euro voor het eerste jaar.

Daarnaast, waarom wil je geen digitale tv kijken als ik vragen mag. Als je zo'n decoder hebt kun je 'm er toch altijd naast zetten, al is het alleen om af en toe mee te spelen of de beeldkwaliteit te vergelijken met analoog.
 
Je betaalt nu elke maand voor een dienst, in dit geval DTV, waar je geen gebruik van wilt maken. Het probleem heb je zelf veroorzaakt omdat je heel bewust voor een 3-in-1 abonnement hebt gekozen om geld te besparen. Op het moment van afsluiten van het nieuwe contract wist je dat UPC een mediabox naar je toe zou sturen dus waar hebben wij het nu eigenlijk over?

Of je de mediabox wel of niet aansluit moet je uiteindelijk zelf bepalen. Ik zou je doos gewoon aansluiten, als je een geschikte televisie ervoor hebt tenminste. Je betaalt er nu toch elke maand voor. Als je je mediabox naar UPC terugstuurt geef je het signaal aan UPC door dat je geen DTV wilt hebben maar ik weet niet of je abonnement aangepast zal worden. Volgens mij zit je nu aan een 1 jaar 3-in1 contract vast en UPC mag dat niet zomaar veranderen. Om achter te komen wat de gevolgens van het terugsturen van de mediadoos i.v.m. je huidige contract zijn, kan je een PM naar een van de webcare medewekers op het forum sturen of telefonisch contact met UPC opnemen.

[Ik snap niet waarom je het over een 'onbruikbare' mediabox hebt trouwens. Een doos die je niet in gebruik wilt nemen betekent niet dat de doos zelf 'onbruikbaar' is. Een onbruikbare doos kan altijd met een 'bruikbare' mediabox omgeruild worden.]
 
René [Mr. Jinx] zei:
Nu maak je me toch wel een beetje nieusgierig hoe het kan dat een pakket goedkoper is dan internet+analoog?. Ik zie het al, dat is zeker die speciale aanbieding van 40 euro voor het eerste jaar.

Daarnaast, waarom wil je geen digitale tv kijken als ik vragen mag. Als je zo'n decoder hebt kun je 'm er toch altijd naast zetten, al is het alleen om af en toe mee te spelen of de beeldkwaliteit te vergelijken met analoog.

Dat heet marketing/reclame.........

Dat grapje had ik hier ook, wilde meer up (naar 6mb) kreeg ook digitv.

Ik vind de abbo's bij upc al jaren ruk, een grote soep zooi.
 
upc09 zei:
Dat heet marketing/reclame.........

Dat grapje had ik hier ook, wilde meer up (naar 6mb) kreeg ook digitv.

Ik vind de abbo's bij upc al jaren ruk, een grote soep zooi.

Je kunt altijd naar een andere exploitant overstappen als je de abonnementen van UPC niets vindt. Je bent niet verplicht DTV aan te nemen. Je hebt uiteindelijk zelf ervoor gekozen het contract [met DVR] aan te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan