B
bon976
Op 24 maart 2010 heb ik, wegens beeindiging van mijn abonnement het internet modem aan UPC teruggestuurd. Kort daarna belde een dame van UPC, dat het modem was ontvangen en dat ik de 45 euro borg teruggestort zou krijgen.
Nu, dat is nog steeds niet gebeurd. Ik heb al vier brieven in totaal naar UPC in Lelystad geschreven, maar ze kunnen blijkbaar niet de moeite opbrengen om te reageren.
Nu, dat is nog steeds niet gebeurd. Ik heb al vier brieven in totaal naar UPC in Lelystad geschreven, maar ze kunnen blijkbaar niet de moeite opbrengen om te reageren.
