• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Borg voor ingeleverd modem nog steeds niet ontvangen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bon976
  • Startdatum Startdatum
B

bon976

Op 24 maart 2010 heb ik, wegens beeindiging van mijn abonnement het internet modem aan UPC teruggestuurd. Kort daarna belde een dame van UPC, dat het modem was ontvangen en dat ik de 45 euro borg teruggestort zou krijgen.
Nu, dat is nog steeds niet gebeurd. Ik heb al vier brieven in totaal naar UPC in Lelystad geschreven, maar ze kunnen blijkbaar niet de moeite opbrengen om te reageren.
 
Dat is erg vervelend.
UPC al gebeld met de vraag waar je geld blijft?

Anders kan je even een pm sturen naar 1 van de administratie medewerkers van UPC.


https://ziggoforum.nl/posts/186576/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Komt me bekend voor.... Toen jaren geleden in het hele dorp waar ik woon adsl beschikbaar werd, werd er massaal opgezegd bij UPC ;D
Maar van de ongeveer 15 mensen die ik toen sprak over UPC kreeg niemand zn borg terug zonder slag of stoot maar werd er ook nog eens een extra maandbedrag geïncasseerd.....
 
Het lijkt soms vechten tegen de bierkaai.

Leo
 
Terug
Bovenaan