Borg terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

D-man

Ik wil Chello gaan opzeggen, maar ik heb t nog geen jaar!
Zijn er hier peeps die t zijn gelukt om hun borg van de modem terug te krijgen dan, of is t helemaal niet te doen om chello op te zeggen binnen het jaar? ???
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
Ik wil Chello gaan opzeggen, maar ik heb t nog geen jaar!
Nou, dan zit je er nog een tijdje aan vast!
sleepey.gif
sleepey.gif

Je ging zelf akkoord met de algemene voorwaarden en de contractsvoorwaarden, dus...veel plezier met chello
owja, je kan er natuurlijk wel onderuit komen, maar...dan mag jij een schadevergoeding betalen wegens contractontbinding oid...
 
Topicstarter
Topicstarter
D

D-man

Kan als t helemaal niet gaat natuurlijk nog altijd zeggen dat ik ga verhuizen. Dat moet je alleen 2 maanden van te voren melden. Maar of t lukt :- Ik hoop van wel, anders zit ik nog tot juli er aan vast :(
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
Kan als t helemaal niet gaat natuurlijk nog altijd zeggen dat ik ga verhuizen. Dat moet je alleen 2 maanden van te voren melden.
Ehh...dan moet je naar een plek verhuizen waar ze geen chello aanbieden...
nosmile.gif

En...volgens mij is chello zo'n beetje overal verkrijgbaar AFAIK
nosmile.gif

Wat jij wil doen is fraude he!
frown.gif
 

BrammeS

Forum Gebruiker
Berichten
1.303
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Dit staat er bij chello:
Met ingang van 1 januari 2003 wijzigen een drietal artikelen in de Algemene Voorwaarden, artikel 4.1, artikel 4.6 en artikel 4.8. U kunt de gewijzigde Algemene Voorwaarden (inclusief Acceptable Use Policy) bekijken op https://info.nld.chello.nl/terms

Als je nou aan geeft dat je niet eens bent met de wijziging van de algemene voorwaarden? Kan je ook je contract verbreken.
 
R

Remboooo

4.6:
[...] Het is de Klant niet toegestaan om de Voorzieningen te verplaatsen [...]

Dus als je je modem een halve meter naar rechts zet oid heb je een contractbreuk
nosmile.gif



4.8:
[...] de Klant dient de abonnementskosten ook volledig te voldoen gedurende de periode dat de chello Service niet of niet goed functioneert ten gevolge van enig gebrek in de zelf of basis installatie [...]

Als je nou SP1 niet hebt geinstalleerd en je hebt een motorola surfboard, en de helpdesk kan je niet helpen, val je hier dan ook onder?
 
Topicstarter
Topicstarter
D

D-man

Dat met dat verhuizen zal waarschijnlijk toch niet lukken. Moet ik ook een vals adres opgeven enzo.
Maar heeft iemand hier dan al geprobeerd het op te zeggen binnen t jaar? Wat moest je dan voor die contractbreuk betalen en kreeg je je borg nog terug dan?
 
R

Remboooo

Je moet gewoon de helpdesk opbellen en zeggen dat je het niet met de nieuwe Algemene Voorwaarden die per 1 januari ingaan eens bent. Zij zeggen dan wel hoe je kunt zorgen dat je er per 1 januari af bent.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

D-man

Remboooo zei:
Je moet gewoon de helpdesk opbellen en zeggen dat je het niet met de nieuwe Algemene Voorwaarden die per 1 januari ingaan eens bent. Zij zeggen dan wel hoe je kunt zorgen dat je er per 1 januari af bent.
Ja, maar als ik mijn mening moet gaan argumenteren heb ik een probleem. Er zijn namelijk geen echte grote veranderingen gekomen in de voorwaarden waar ik het echt niet mee eens KAN zijn.
Maar als ik nou eens zeg dat ik niet tevreden ben over de snelheid dan moet het toch wel lukken??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan